سرور مجازی
zoomit

بنیان‌گذار ناتینگ، یکی از رقبای این شرکت را به ایجاد اختلال در زنجیره‌ی تأمین ایر وان متهم کرد

کار پی، بنیان‌گذار شرکت ناتینگ (Nothing) که در زمینه‌ی تولید لوازم جانبی صوتی فعالیت دارد، رقیب ناشناس ابرباد ایر وان (Ear1) را به ایجاد تداخل در زنجیره‌ی تأمین این محصول متهم کرده است. پی، این خبر را در پست وبلاگی این شرکت اعلام کرد. پست یادشده به‌مناسبت سالگرد تأسیس ناتینگ منتشر شده است. بدیهی است که طبق پست ارسالی پی، این شرکت در سال اول فعالیت خود، رشد خارق‌العاده‌ای را تجربه کرده است و چشم‌انداز کلی خوبی دارد؛ حتی اگر ناظران این صنعت احساس کنند که ممکن است خوش‌بینی بنیان‌گذار ناتیک، واقعیت‌ را بزرگ‌تر از آنچه واقعا بوده است، بیان کند.

به گزارش گیزموچاینا، پی اظهار داشت که رقیب اصلی ناتینگ، با تلاش برای مسدودسازی دسترسی این شرکت به قطعات مهم مورد نیاز برای ساخت هدفون‌های ایر وان، در زنجیره‌ی تأمین این محصول تداخل ایجاد کرده است. وی همچنین مدعی شده است که دلیل این اقدام از جانب رقیب، احمتمالا برچسب قیمتی هدفون ایر وان است. این محصول امکانات جالبی مثل حذف نویز فعال را فقط با قیمت ۹۹ دلار در دسترس کاربران قرار داده است که همین عامل، باعث شد ایر وان، توجهات زیادی را به خود جلب کند. این در حالی است که بسیاری از محصولات مشابه عرضه شده به بازار، با قیمتی در حدود دوبرابر محصول ناتینگ، به‌فروش می‌رسند.

پی می‌گوید، هدف شرکت متبوعش در اولین سال فعالیت، این بوده است که برند ناتینگ را به طیف وسیعی از کاربران معرفی کند و این امر محقق شده است. به اعلام بنیان‌گذار ناتینگ، هدفون ایر وان این شرکت با قیمت ۹۹ دلار، مثل کیک‌های داغ به‌فروش می‌رسد و از زمان رونمایی این محصول تاکنون بیش از ۳۲۰ هزار سفارش برای این هدفون دریافت کرده است. تا این لحظه حدود ۱۸۰ هزار ایر وان به‌دست مشتریان رسیده است که پیش‌بینی شده است این شرکت در نهایت ۶۰۰ هزار واحد از این محصول به‌فروش خواهد رساند. این شرکت برای دستیابی به موقعیت فعلی خود، چالش‌های مختلفی را پشت سر گذاشته است که به شکل‌گیری و در نهایت تولید هدفون‌های بی‌سیم ایر وان با ANC منجر شده است.

پی همچنین پیش‌بینی کرده است که سال دوم فعالیت این شرکت نسبت به سال اول پیشرفت خواهد داشت. وی اشاره کرده است که ناتینگ به‌زودی یک گوشی‌ هوشمند نیز عرضه خواهد کرد؛ موضوعی که جایگاه این شرکت را به‌عنوان یک تولیدکننده‌ی هدفون و محصولات صوتی تغییر خواهد داد و راه را برای سرمایه‌گذاری‌های بیشتر باز خواهد کرد. بااین‌حال، باید به این نکته توجه داشت که کارل پی، به‌عنوان بیان‌گذار شرکت محبوب وان‌پلاس، عملکرد به‌ظاهر بی‌عیب و نقصی داشته است و به‌همین دلیل احتمالا می‌تواند داستان موفقیت وان‌پلاس را در شرکت جدید خود نیز تکرار کند.

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا شرکت ناتینگ می‌تواند به جایگاهی در حد وان‌پلاس یا حتی فراتر دست یابد؟ لطفا دیدگاه خود را در این مورد با mydtc و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا