سرور مجازی
رمز ارز

عرض اندام دوباره فلوکی در بازار؛ خبرهای خوبی برای دارندگان FLOKI در راه است!

عرض اندام دوباره فلوکی در بازار؛ خبرهای خوبی برای دارندگان FLOKI در راه است!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

توسعه‌دهندگان میم کوین فلوکی (FLOKI) قصد دارند ویژگی استیکینگ و پاداش‌دهی با یک توکن جدید را به شبکه خود اضافه کنند. انتظار می‌رود که فعال کردن گزینه استیکینگ و معرفی توکن جدید، علاقه سرمایه‌گذاران به اکوسیستم فلوکی را افزایش دهد.

به گفته توسعه‌دهنده ارشد فلوکی، روش اصلی برای به دست آوردن توکن جدید که هنوز اطلاعات آن منتشر نشده، استیک کردن توکن FLOKI خواهد بود.

هیچ‌گونه پیش‌فروش یا جمع‌آوری کمک مالی برای این توکن جدید وجود نخواهد داشت و بیشتر عرضه آن تنها از طریق استیکینگ فلوکی به دست خواهد آمد.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

توسعه‌دهنده فلوکی در این باره گفت:

کاربران می‌توانند با قفل کردن توکن‌های FLOKI خود برای مدتی بین ۳ ماه تا ۴ سال، توکن پاداش را کسب کنند. ما معتقدیم که این امر منجر به قفل شدن بخش قابل‌توجهی از توکن‌های FLOKI برای مدت زمانی طولانی خواهد شد که با کاهش توکن‌های فلوکی در گردش، می‌تواند به افزایش قابل‌توجه ارزش آن کمک کند.

وی افزود:

این پروژه چندین توسعه‌دهنده جدید را استخدام کرده تا اطمینان حاصل کند که سایر پروژه‌های مبتنی بر فلوکی تحت تأثیر قرار نخواهند گرفت و توکنومیک توکن جدید برای «تضمین پایداری توسعه بلندمدت این پروژه» طراحی شده است.

همان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز هم گزارش شده بود، توسعه‌دهندگان فلوکی فعالانه روی ساخت پروتکل‌های اساسی در اکوسیستم خود کار می‌کنند تا برچسب میم کوین بودن را از این پروژه بردارند. در همین راستا، آنها در اوایل سال جاری، قسمت اول یک بازی متاورسی را منتشر کردند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا