سرور مجازی
اینترنت

پاسخ نماینده تهران به طعنه وزیر ارتباطات:برای آزادی بازداشتی ها تلاش کردید اما ناچار به انتشار نامه ها شدم تا مردم بدانند!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ، مججتبی توانگر نماینده مردم تهران که صبح امروز با انتقاد و طعنه وزیر ارتباطات درباره انتشار نامه اداری در رسانه ها مواجه شده بود ، به این طعنه پاسخ داد. او در پیام توییتری حود خطاب به وزیر ارتباطات نوشته است:« زارع‌پور از وزرای پرتلاش و سالم است و از نزدیک شاهد بودم وی آزادی برخی بازداشتی‌های حوزه ‎اقتصاددیجیتال در اغتشاشات اخیر را پیگیر بود.»
اوا در ادامه این نامه آمده است:«با وجود این تلاش، ضعف در گرفتن اطلاعات از زیر مجموعه‌هایشان و عدم ارتباط مستقیم و شفاف با بدنه متخصص فعال در زیست‌بومِ دیجیتال کشور که منتقد وضعیت فعلی‌اند مشهود است تا جایی‌که برای بنده به عنوان نماینده مردم چاره‌ای جز پیگیری از طریق سوال و نامه باقی نمانده است. نامه‌هایی که البته در ۴ ماه اخیر به هیچ‌کدام از آنها پاسخ داده نشده است و چاره‌ای جز انتشار عمومی آنها نیست.اینکه افکارعمومی بداند رئیس‌جمهور دغدغه دسترسی مردم و کسب و کارها به اینترنت آزاد را دارد و مطالبات را پیگیری می‌کند نه تنها مذموم نیست بلکه موجب دلگرمی مردم می‌شود
امیدوارم هرچه زودتر این پیگیری‌ها به ثمر برسد. مردم هم منتظر هستند…»
توانگر نامه ای را منتشر کرده بود که نشان می داد رییس دفتر رییس جمهور ، نامه این نماینده درباره قول سید ابراهیم رییسی به بازگشت شرایط اینترنت به حالت عادی گذشته پس از آرام شدن اوضاع را برای بررسی به وزیر ارتباطات ارجاع داده است. کاری که باعث دلخوری زارع پور شده است.
۴۱۴۱

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا