سرور مجازی
اینترنت

مهر «محرمانگی» بر پرسش یک «نماینده انقلابی» از پیام رسان های داخلی/ این اطلاعات سری است ، دنبال پاسخ نباشید!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در روزهای اخیر بارها آمار مختلفی درباره میزان رشد کاربران پیام رسان های ایرانی منتشر شده است و بزرگترین میزان آمار کاربران فعال عددی برابر جمعیت ایران بود. آماری که در آن از رشدهای چشمگیر روبیکا ، بله، آی گپ، سروش و ایتا سخن به میان آمده است.

در روزهای اخیر البته پرسش جالبی در محافل تخصصی به راه افتاده است. اینکه این پیام رسان ها چه میزان از ترافیک مصرفی اینترنت کشور را به خود اختصاص داده اند. سئوالی که وزیر ارتباطات اینگونه از پاسخ به آن طفره رفته است. عیسی زارع پور به خبرنگاران در این باره گفته است: «اطلاعات جزئی پیام‌رسان‌ها جزو اسرار تجاری آن‌هاست و ما نمی‌توانیم آن را منتشر کنیم. اما آقای توانگر که در این باره سوال داشتند، به جلسه‌ای دعوت شدند تا این موضوع برای شان توضیح داده شود و اطلاعات در اختیارشان قرار بگیرد و ایشان هم اجابت کردند و این جلسه تشکیل خواهد شد. »

انتشار این آمار که پیشتر در ادوار گذشته منتشر شده است ، مشخص می کند هر یک از این اپلیکیشن ها چه میزان از پهنای باند را به خود اختصاص داده اند و میزان اقبال عمومی از آنها مشخص خواهد شد که البته حالا وزیر ارتباطات بر آن مهر محرمانگی با توجیه اسرار تجاری زده است.

۴۱۴۱

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا