سرور مجازی
اینترنت

یک میلیون نفر برای استفاده از محصول جدید مایکروسافت صف کشیدند!

کاربران مایکروسافت برای استفاده از نسخه‌ی جدید بینگ در هفته‌های آینده باید در فهرست انتظار عضو شوند. بر اساس گفته‌ی ردموندی‌ها، استقبال از نسخه‌ی جدید بینگ که با هوش مصنوعی OpenAI ادغام شده، بسیار زیاد بوده است.

یوسف مهدی، از اعضای مایکروسافت، اعلام کرد بیش از یک میلیون نفر در ۴۸ ساعت اخیر برای دسترسی به نسخه‌ی جدید بینگ درخواست داده‌اند. کسانی که در فهرست انتظار عضو می‌شوند، پیش از بقیه نسخه‌ی پیش‌نمایش بینگ جدید را دریافت می‌کنند. مایکروسافت تاریخ دقیق انتشار بینگ را اعلام نکرده است.

عضویت بیش از یک میلیون نفر در فهرست انتظار بینگ جدید چندان تعجب‌برانگیز نیست. زمان کوتاهی پس از رونمایی موتور جست‌وجوی بهبودیافته‌ی مایکروسافت، دانلود اپلیکیشن بینگ در اپ استور آمریکا ۱۰ برابر افزایش پیدا کرد. همچنین مایکروسافت اج نیز که به هوش مصنوعی مجهز شده به رتبه‌ی سوم برترین اپلیکیشن‌های دسته‌ی Utility صعود کرد.

در حال حاضر اگر سؤالات طولانی از بینگ بپرسید، نتیجه‌ی جست‌وجو مثل قبل نمایش داده می‌شود، با این‌حال بینگ در نسخه‌ی جدید به چت‌باتی مشابه ChatGPT مجهز شده است و به هر سؤالی که فکرش را بکنید، با ذکر منبع پاسخ می‌دهد.

مایکروسافت از نسخه‌ی سفارشی مدل زبانی OpenAI که به‌طور اختصاصی برای موتورهای جست‌وجو توسعه داده شده است استفاده می‌کند. به ادعای مایکروسافت، بینگ مبتنی‌بر هوش مصنوعی پیشرفته‌تر از ChatGPT است.

5858

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا