سرور مجازی
اینترنت

«آقای وزیر کندی اینترنت به خاطر فیلترشکن‌ها نیست»، « اینترنت با کیفیت پراید »

به گزارش خبرگزاری خبرآنلای، خبرآنلاین در گفت و گویی که با یک کارشناس فضی مجازی داشته‌است به بررسی مطالبات مردم در حوزه اینترنت و اعتراضات آن‌ها به کاهش کیفیت و سرعت آن پرداخته‌است، این خبر که با عنوان « پیگیری خبرآنلاین درباره اعتراض بزرگ مردم به ایرانسل، همراه اول و رایتل: « شیر اینترنت نشتی دارد ! » » منتشر شد، واکنش‌های گسترده‌ای را از سوی کاربران خبرآنلاین در پی داشت.

بیشتر بخوانید:

آیا واقعا حیوانات با قدرتی فرابشری زلزله را می فهمند؟

سرنوشت نامعلوم ماشین و ربات ترانه گوش کن عجیب که ایلان ماسک به فضا فرستاد / عکس

تعداد زیادی از کاربران خبرآنلاین ادعای وزیر ارتباطات را مبنی بر اینکه استفاده از فیلترشکن منجر به تضعیف اینترنت شده‌است، توجیه‌ناپذیر عنوان کرد، کاربری در این خصوص نوشت:”‌ آقای وزیر سرعت اینترنت کم شده و پهنای باند. نگو بخاطر فیلترشکن!!!! من از فیلترشکن استفاده نمی کنم” و کاربر دیگری نیز با نام ناشناس در تصدیق این حرف نوشت:”‌ والا من از فیلتر شکن و از برنانه های مسدودی هم استفاده نمیکنم ولی چرابسته ایرانسل من که یک‌ماهه هست ۱۵روزه تمام می‌شود که این خود جای سئوال دارد فقط میشه گفت کم فروشی است.”

در این بین تعداد زیادی از کاربران با آوردن مثال‌هایی، شک و شبهه خود را نسبت به کم‌فروشی اپراتورها عنوان کردند؛ کاربری به نام کامبیز در این خصوص نوشت:” کم فروشی یا نشتی که واقعا داره اتفاق میافته، من قبلا بسته ۴ ماهه ۱۵ گیگ میگرفتم، کلی ویدئو تماشا میکردم دو ماه جواب می‌داد حالا فقط ۲ بار ایمو استفاده کردم و روزی ۱ ساعت تو سایت گوگل اخبار رو میخونم دو هفته نشده نصف نتم تموم شده.” و کاربر دیگری نیز با نام فرید در تصدیق این حرف نوشت:” باسلام، ۲۰ گیگ اینترنت از ایرانسل میگیرم ۱۵ روزه تموم میشه درحالی که استفاده انچنانی ندارم قبلا ۲۰گیگ میگرفتم نصفش هم از بین می‌رفت.”

تعداد زیادی از کاربران نیز در این میان از وضعیت نامطلوب و ضعیف اینترنت در این مدت شکایت داشتند، کاربری به نام روژان در این خصوص نوشت:”‌ بقول معروف هردم ازاین باغ بری میرسد. بخد امن ۶ماهه نتونستم واتساپ واینستارو بروزرسانی کنم. ۵۰۰تا فیلترشکن نصب و حذف کردم، دیگه عصبی شدم بارها خواستم گوشیمو بکوبم به دیوار، آخه چراکسی رسیدگی نمیکنه.” و کاربر دیگری نیز به نام محمد احمدی در تصدیق این حرف نوشت:” بادرود و سلام، متاسفانه اینترنت ایران به اوج ناکارآمدی خود رسیده که هیچ استفاده ازش نمیشه، قیمت بالا کیفیت پایین، کاربران بطور عموم عدم رضایت دارند، پول مردم خوب است در مقابل نیت هم باید خوب باشد.” و کاربر دیگری نیز کیفیت اینترنت را با پراید مقایسه کرده‌است و گفته است که کیفیت اینترنت اندازه پراید است.

در این بین تعدادی از کاربران خبرآنلاین نشتی اینترنت را به کل ساختار نسبت دادند و آن را امری طبیعی دانستند، کاربری با نام محمدعلی، در این خصوص نوشت:” داداش گلم مملکت نشتی داره همه جاش. اینکه دیگه اطهرومن الشمسه. از یک بچه دبستانی هم سوال میکردی همینو میگفت. تمام سازمانها و نهادهای دولتی بشدت درامد زا شده اند و به جرات میشود گفت چهارصد برابر خدماتی که ارایه میکنند پول از مردم دریافت میکنند. جالبه بدونید همه اینها هرسال از بودجه سهم بسزایی میگیرند که باید انرا درراه ایجاد رفاه و ابادانی کشور هزینه کنند ولی برعکس عمل میکنند هم بودجه کلان میگیرند هم از مردم پول گزافی میگیرند ولی هیچکس از سرنوشت این پولها خبری نداره.”

227227

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا