سرور مجازی
اینترنت

بسته ویژه ایرانسل برای سفر به قطر

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با هدف تسهیل ارتباطات هواداران تیم ملی فوتبال کشورمان و مسافران ایرانی کشور قطر در روزهای جام‌جهانی فوتبال، تعرفه‌ها و بسته‌های ویژه‌ای را برای این رویداد در نظر گرفته است.

ایرانسلی‌هایی که به قطر سفر می‌کنند، می‌توانند با فعال‌سازی رومینگ، با هزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه، به اینترنت دسترسی داشته باشند و با دوستان و عزیزان خود، ارتباط تلفنی برقرار کنند.

این خدمات در فاصله روزهای ۲۷ آبان تا ۲۸ آذر ۱۴۰۱، فعال و در تمامی مناطق تحت پوشش اپراتورهای ودافون (Vodafone) و اوردو (Ooredoo) در کشور قطر، برای تمامی مشترکان اعتباری و دائمی ایرانسل، در دسترس است.

بر این اساس، برقراری هر دقیقه تماس صوتی در کشور قطر با شماره قطری، برقراری هر دقیقه تماس صوتی از قطر با ایران و نیز دریافت هر دقیقه تماس تلفنی از ایران در کشور قطر، ۹۰۰۰ تومان هزینه خواهد داشت.

هزینه ارسال هر پیامک، ۲۰۰۰ تومان و هزینه استفاده از هر مگابایت اینترنت همراه نیز، ۲۰۰۰ تومان خواهد بود.

بسته اینترنت رومینگ جام جهانی قطر | ایرانسل

ایرانسل همچنین برای ایجاد امکان مدیریت بهتر حساب و صرفه‌جویی در هزینه‌ها، سه بسته ترکیبی ویژه رومینگ را نیز در اختیار مشترکان خود قرار داده است.

بسته ترکیبی اول، شامل ۲ گیگابایت اینترنت همراه، ۲۰ دقیقه مکالمه صوتی با ایران یا با کشور قطر و ۲۰ پیامک و بسته ترکیبی دوم، شامل ۵ گیگابایت اینترنت همراه، ۵۰ دقیقه تماس صوتی با ایران یا با کشور قطر و ۵۰ پیامک است. این دو بسته، به ترتیب به قیمت ۳۹۰هزار تومان و ۹۹۰هزار تومان عرضه شده‌اند.

بسته ترکیبی سوم نیز یک بسته ویژه مکالمه و پیامک، شامل ۹۰ دقیقه تماس صوتی با ایران یا با کشور قطر و ۹۰ پیامک است که با قیمت ۴۹۰هزار تومان در اختیار مشترکان ایرانسل قرار گرفته است.

فعال‌سازی بسته‌های فوق، با شماره‌گیری کد دستوری #۴*۱۱۱۱* و یا از طریق اپلیکیشن ایرانسل‌من، امکان‌پذیر است.

بسته اینترنت رومینگ جام جهانی قطر | ایرانسل

مشترکان ایرانسل توجه داشته باشند که بسته‌های اینترنت، مکالمه و پیامک فعال شبکه ایران، زمان حضور در کشور قطر، قابل استفاده نخواهند بود و لازم است که در صورت نیاز، بسته‌های اینترنت ویژه رومینگ را فعال کنند. همچنین لازم است که مشترکان ایرانسل، قبل از خروج از کشور، «امکان استفاده از خدمات رومینگ» را روی حساب خود فعال کنند. فعال‌سازی «امکان استفاده از خدمات رومینگ»، با شماره‌گیری کد دستوری #۱*۱۱۱۱* یا از طریق اپلیکیشن ایرانسل‌من امکان‌پذیر است.

روشن کردن گوشی تلفن‌همراه هیچ هزینه‌ای ندارد. دریافت پیامک نیز در مدت سفر رایگان است و هزینه تماس ورودی و خروجی، بر مبنای دقیقه و از زمان شروع مکالمه، محاسبه خواهد شد. بنابراین، در صورتی که تماس وارده پاسخ داده نشود، هزینه‌ای بابت آن تماس منظور نخواهد شد.

مشترکان ایرانسل باید توجه کنند که با روشن کردن اینترنت رومینگ، اینترنت مورد استفاده در اپلیکیشن‌های تلفن‌ همراه، با هزینه رومینگ محاسبه می‌شود. بنابراین حتماً از غیرفعال بودن اتصال خودکار یا غیرضروری به اینترنت، در اپلیکیشن‌های خود اطمینان حاصل کرده و نیز برای پرهیز از هزینه‌های غیرضروری در هنگام حضور در کشور قطر، در تنظیمات پیام‌رسان‌های خود، دانلود خودکار ویدئو، عکس و فایل صوتی را غیرفعال کنند.

مشترکان ایرانسل باید در نظر داشته باشند که برای تماس با شماره‌های ایرانی از خارج از کشور، لازم است پیش از شماره مشترک مدنظر خود، حتماً کد ۰۰۹۸ را شماره‌گیری کنند. ایرانسل پیشنهاد می‌کند تا مشترکان عزیز، شماره‌های مد نظر خود را با پیش‌شمارۀ ۰۰۹۸ روی گوشی خود ذخیره کنند تا در زمان برقراری تماس، سرعت عمل بیشتری داشته باشند.

اطلاعات بیشتر در زمینه استفاده از خدمات رومینگ، در صفحۀ رومینگ وب‌سایت ایرانسل به نشانی irancell.ir/roaming در دسترس است.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا