سرور مجازی
اینترنت

سوپر اپلیکیشن تاپ، یک بانک و ۷۳ سرویس در تلفن همراهتان

شاید در سال‌های گذشته هیچکس باور نمی‌کرد که هر کس بتواند در گوشی خود یک شعبه از بانک را با خود حمل کند. در دنیای امروز با تلفن همراه می‌توان بسیاری از خدمات بانکی را انجام داد و تنها باید اطلاعات کاملی در اختیار داشت. در این مطلب قصد داریم تا شما را با همراه بانک پارسیان و خدمات ویژه سوپراپلیکیشن تاپ بیشتر آشنا کنیم تا در مواقع نیاز از امکانات ویژه آن بهره‌مند شوید.

همراه بانک پارسیان

برای اینکه خدمات بانکی با نظم و اصول خاصی انجام شود، می‌توان گفت که امروزه تمام بانک‌ها از یک اپلیکیشن کمک می‌گیرند. اکثر بانک‌های کشور تنها یک همراه بانک با امکانات تعریف شده روتین دارند و به غیر از چند ویژگی، مابقی امکانات در همه آنها مشترک هستند.

در این میان یکی از بانک‌ها خلاقیت نشان داده و یک سوپراپلیکیشن طراحی کرده تا کاربران در کنار همراه بانک بتوانند از خدمات دیگر نیز بهره مند شوند. بهتر است بگوییم که همراه بانک پارسیان و خدمات پارسی کارت تنها بخشی از امکانات و سرویس‌های تاپ محسوب می‌شوند. کاربران می‌توانند با اطلاع از نوع خدمات از تمام مزایای این برنامه استفاده کنند.

انواع عملیات در همراه بانک پارسیان

خیال شما از این موضوع راحت باشد که یک شعبه ۲۴ ساعته از بانک پارسیان را در تلفن همراه خود خواهید داشت. در این مجال می‌خواهیم شما را با ۳ بخش از این همراه بانک آشنا کنیم تا هنگام استفاده راحت باشید. همیشه دانش قبلی، استفاده از یک نرم‌افزار را ساده و آسان می‌کند.

اولین بخش از این همراه بانک شامل عملیات حساب است که شامل انتقال وجه، مدیریت کارت‌ها و تبدیل شماره شبا می شود. این دسته از عملیات نیازهای اولیه هر کاربر را برای خدمات غیر حضوری بانک مهیا می‌کنند. انتقال وجه پایا از ویژگی‌های بارز است که به راحتی می‌توانید مبالغ بیشتری را به حساب خود یا دیگران انتقال دهید. مشاهده جزئیات حساب نیز مورد بسیار مهمی است.

در عملیات کارت نیز ۳ خدمت برای استفاده کاربران ارائه شده که شامل کارت به کارت، مدیریت کارت و درخواست کارت اعتباری می‌شود. کارت به کارت در این اپلیکیشن از ۳۰ مبدا انجام می‌گردد و بدون هیچ مشکلی شما می‌توانید در طول روز این کار را به راحتی انجام دهید. در مدیریت کارت نیز شما می‌توانید انسداد و فعال بودن کارت‌های مختلف را بررسی کنید.

آخرین بخش از عملیات این همراه بانک قدرتمند، مربوط به سایر خدمات مانند نوبت‌دهی، گزارشات، خدمات پرداخت، اطلاعات سود سپرده، اطلاعات نرخ ارز، باشگاه مشتریان بانک پارسیان و شعب بانک پارسیان می‌شود. این خدمات کار مشتریان عزیز مجموعه پارسیان را آسان می‌کند.

سوپر اپلیکیشن تاپ، یک بانک و ۷۳ سرویس در تلفن همراهتان

خدمات پارسی کارت

افرادی که از کارت‌های پیش پرداخت بهره‌مند هستند، می‌توانند از بخش پارسی کارت سوپراپلیکیشن تاپ استفاده کنند. از انواع این کارت‌های ویژه می‌توان به کارت خرید پارسیان، کارت تنخواه، مگاکارت، هدیه ویژه، هدیه مجازی، اینترنتی و … اشاره کرد. شما به سادگی می‌توانید در بخش پارسی کارت، یکی از این کارت‌ها را اضافه کنید و از مزایای آن بهره‌مند شوید.

شاید شما هم مایلید با اطلاع از مزایای این بخش از تاپ به این گروه اضافه شوید. در هیچ همراه بانکی شما انبوه این خدمات را مشاهده نمی‌کنید و پارسیان برای راحتی حال مشتریان این ایده را عملی کرده است. در ادامه می‌خواهیم به برخی از خدمات مهم پارسی کارت اشاره کنیم.

تاپیا

شاید برایتان جالب باشد که با پیوستن به باشگاه مشتریان تجارت الکترونیک پارسیان می‌توانید با تخفیف‌های خاص از بسیاری از فروشگاه‌ها خرید داشته باشید. این روزها خرید آنلاین بیش از روش‌های دیگر مورد توجه است؛ خوشبختانه با پارسی کارت شما می‌توانید از تخفیف‌های فروشگاه‌های مجازی نیز استفاده کنید.

انتقال پایا

اگر شما هم در ایام مختلف به انتقال وجه با مبالغ بالا نیاز دارید، خیلی سریع به این شبکه متصل شوید. شما به کمک این کارت‌های پیش پرداخت، می‌توانید به راحتی و با لمس چند گزینه تا سقف ۱۰ میلیون تومان وجه انتقال دهید. تنها کافی است شماره شبای مقصد را در اختیار داشته باشید.

شماره شبا

بر روی کارت‌های پیش پرداخت، شماره شبا ثبت نمی‌شود. در برخی خدمات بانکی این شماره به درد می‌خورد و برای استعلام آن کار دشواری ندارید. با ورود به پارسی کارت می‌توانید شماره شبا را به دست آورید.

خدمات دیگر

در پارسی کارت شما با انبوهی از خدمات روبرو هستید که از جمله آنها می‌توان به افزودن کارت، دریافت موجودی، گردش حساب، پرداخت اقساط، تغییر رمز دوم، مسدود کردن کارت و … اشاره کرد. با این اوصاف مشخص می‌شود که بانک پارسیان اپلیکیشن قدرتمندی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد و شما نیز می‌توانید عضو این مجموعه شوید.

تاپ، سوپر اپلیکیشن قدرتمند

افرادی که در تلفن همراه خود برای انجام امور مختلف از برنامه‌های زیادی استفاده کرده و حجم گوشی را با آنها پر می‌کنند، شاید بهتر باشد به جای رمز دادن به تک تک اپلیکیشن‌ها تنها از یک برنامه جامع و کاربردی استفاده کنند. سوپراپلیکیشن تاپ با بیش از ۷۰ سرویس کاربردی می‌تواند در خدماتی نظیر کارت به کارت، پرداخت خلافی، چک صیادی، رزرو تور، خرید بلیط هواپیما و … به شما کمک کند.

استعلام ممنوع الخروجی، پرداخت عوارض خروج از کشور، عوارض آزادراهی، بیمه و … از دیگر خدمات این برنامه محبوب است که هر کس با نصب این اپلیکیشن از بسیاری از برنامه‌های دیگر بی‌نیاز می‌شود. شما نیز به راحتی می‌توانید این برنامه را در گوشی خود نصب کنید و از خدمات آن بهره‌مند شوید.

سوپر اپلیکیشن تاپ، یک بانک و ۷۳ سرویس در تلفن همراهتان

جمع بندی

در دنیای مدرن، استفاده از یک اپلیکیشن مفید می‌تواند به شما در انجام خدمات مختلف بانکی و اداری کمک کند. یکی از بانک‌های مشهور در ایران، پارسیان است که در ارائه خدمات غیرحضوری نگرش خاصی دارد و به همین دلیل همراه بانک خود را در یک سوپراپلیکیشن ویژه عرضه کرده است. تاپ یک برنامه جامع با یک بانک و ۷۳ سرویس کاربردی است که در این مطلب به همراه بانک پارسیان و خدمات پارسی کارت اشاره کردیم. برای پرداخت خلافی، عوارض آزادراهی، کارت به کارت، خرید بلیط قطار و هواپیما، رزرو تور، بیمه و … این برنامه بهترین گزینه است.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا