سرور مجازی
اقتصادی

اجاره آپارتمان‌های ۳ خوابه در نارمک چند؟ / رهن میلیاردی برای یک واحد ۱۱۰ متری

اجاره آپارتمان‌های ۳ خوابه در نارمک چند؟ / رهن میلیاردی برای یک واحد ۱۱۰ متری

محله نارمک یکی از محله‌های خوش آب و هوا و سرسبز شمال شرق تهران است اگر قصد اجاره خانه سه خوابه در نارمک را دارید، یک واحد ۱۵۰ متری با پول پیش ۵۰۰ میلیونی و اجاره ۳۰ میلیون تومانی برای اجاره آگهی شده است.

واحدی ۱۵ ساله در محله نارمک با متراژ ۱۱۵ متر و۳ اتاق خواب و آسانسور، پارکینگ، انباری دارد را با پول پیش ۸۰۰ میلیونی و اجاره ۱۲ میلیون تومانی قیمت گدازی شده است.

برای اجاره واحد آپارتمانی ۱۲۰متری در محله نارمک با ۳ اتاق خواب درحالی که ۳ سال از ساخت آن گذشته باشد، به پول پیش ۵۵۰ میلیونی و اجاره ۲۵ میلیون تومانی احتیاج دارید.

اگر واحد بزرگ‌تر مد نظر دارید، باز یک واحد دیگری در نارمک که ۱۷۰متری است و سه اتاق خواب و آسانسور، پارکینگ، انباری دارد را با پول پیش ۲ میلیاردو ۵۰۰ میلیون تومان و اجاره ۱۰۰ هزار تومانی برای اجاره آگهی شده است.

برای رهن کامل یک آپارتمان ۱۶۰ متری هم می‌توانید به محله نارمک مراجعه کنید در این محله یک واحد که به گفته آگهی دهنده واقع در دنجترین میدان خیابان مداین بسیار شیک و مدرن و زیبا خوش نقشه و بدون کوچیکترین پرتی سالن مربع بزرگ قابل چیدمان نورگیر عالی و سالن پرده خور اشپزخانه شیک و دلباز کابینت ممبران ۳ اتاق واقعا بزرگ و خوش قواره کمد دیواری جادار و عمیق در هر ۳ اتاق ۲ خواب مستر ۲ بالکن بزرگ کاربردی در ۲ اتاق سیستم هواساز یا air washer ۲ پارکینگ باکس سندی لابی و ورودی شیک با پول پیش ۲ میلیاردی اجاره کنید.

با توجه به سال ساخت، منطقه و برخورداری از امکاناتی مانند آسانسور، پارکینگ و انباری قیمت‌ها متغیر است.

با مطالعه جدول زیر اطلاعات بیشتری درباره قیمت رهن و اجاره خانه سه خوابه در نارمک به دست خواهید آورد.

اجاره آپارتمان‌های ۳ خوابه در نارمک چند؟ / رهن میلیاردی برای یک واحد ۱۱۰ متری

بیشتر بخوانید:

  • قیمت مسکن در بالاشهر تهران چقدر است؟! / برای خرید این خانه‌ها باید ۱۰۰ میلیارد بپردازید

۲۱۷۲۲۳

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا