سرور مجازی
zoomit

ریلمی 10s با تراشه Dimensity 810، دوربین ۵۰ مگاپیکسل و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی معرفی شد

ریلمی امروز از گوشی جدیدی به‌نام Realme 10s رونمایی کرد. این دستگاه به‌عنوان عضو جدید سری ریلمی ۱۰ شناخته می‌شود که ازجمله مدل‌های دیگر این خانواده می‌توان به ریلمی ۱۰ پرو، نسخه 5G ریلمی ۱۰، نسخه 4G ریلمی ۱۰ و ریلمی ۱۰ پرو پلاس اشاره کرد. به‌هرحال، ریلمی ۱۰ اس را گوشی کاملاً جدیدی نیست و درواقع مدل تغییریافته‌ی ریلمی 9i 5G محسوب می‌شود که حالا از رم، حافظه‌ی ذخیره‌سازی و سرعت شارژ بیشتر بهره می‌برد و یکی از دوربین‌های پشتی آن نیز حذف شده است.

به گزارش GSMArena، ریلمی 10s به ۸ گیگابایت رم و حداکثر ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی مجهز شده است و از فناوری شارژ سریع ۳۳ وات نیز پشتیبانی می‌کند. این گوشی همچنین از اسلات microSD بهره می‌برد و بنابراین می‌توان حافظه‌ی ذخیره‌سازی آن را تا یک ترابایت دیگر ارتقا داد. این محصول از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین تشخیص‌عمق بهره می‌برد. درمقام مقایسه، ریلمی 9i 5G به دوربین پشتی سه‌گانه مجهز شده است که شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل، یک دوربین ماکرو و یک دوربین پرتره می‌شود.

گوشی ریلمی 10S

مقاله‌ی مرتبط:

  • رندر ریلمی GT Neo 5 زبان طراحی جدید آن را درمقایسه‌با نسل قبل نشان می‌دهد
  • گوشی ریلمی GT Neo 5 احتمالاً با پشتیبانی از شارژ ۲۴۰ وات عرضه خواهد شد

گوشی هوشمند ریلمی 10s همچنین از صدای Hi-Res پشتیبانی می‌کند؛ قابلیتی که در 9i 5G وجود نداشت. سایر مشخصات این دو دستگاه ازجمله تراشه‌ی Dimensity 810، نمایشگر ۶٫۶ اینچی LCD با وضوح Full HD پلاس و نرخ‌نوسازی ۹۰ هرتز و رابط‌کاربری Realme UI 3.0 مبتنی‌بر اندروید ۱۲ یکسان است.

Realme 10s از دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد و حسگر اثرانگشت آن در لبه‌ی کناری تعبیه شده است. این محصول همچنین از 5G پشتیبانی می‌کند و به درگاه USB C و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی مجهز شده است.

ریلمی ۱۰ اس در رنگ‌های آبی و مشکی عرضه می‌شود و در دو نسخه با حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت یا ۲۵۶ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت دردسترس خریداران قرار خواهد گرفت. مدل ۱۲۸ گیگابایتی این محصول با برچسب ۱۰۹۹ یوان (حدود ۱۵۵ دلار) و مدل ۲۵۶ گیگابایتی آن با قیمت ۱۲۹۹ یوان (حدود ۱۸۵ دلار) به‌فروش می‌رسد. امکان پیش‌خرید این گوشی‌ها ازطریق فروشگاه رسمی ریلمی فراهم شده است و عرضه‌ی رسمی آن‌ها از ۲۰ دسامبر (۲۹ آذر ۱۴۰۱) آغاز خواهد شد.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا