سرور مجازی
zoomit

سامسونگ در تبلیغ جدید گلکسی زد فلیپ 4 اپل را به‌دلیل نداشتن گوشی‌های تاشدنی مسخره می‌کند

سامسونگ در تلاش برای جذب مشتریانی که بین انتخاب سامسونگ و اپل سردرگم شده‌اند، تبلیغی منتشر کرده است که آیفون اپل را به سخره می‌گیرد. در جدیدترین تبلیغ گلکسی زد فلیپ ۴، سامسونگ طراحی سنتی گوشی‌های آیفون و درنتیجه، به‌طور غیرمستقیم اپل را به‌خاطر نداشتن چیز جدیدی برای ارائه به مشتریانش مسخره می‌کند.

این تبلیغ فردی را نشان می‌دهد که روی حصاری نشسته و در یک کلام افرادی را به تصویر می‌کشد که انتخاب بین آیفون اپل یا گوشی هوشمند سامسونگ برایشان سخت است. فردی که در این تبلیغ حضور دارد می‌گوید که نمی‌تواند گوشی هوشمند سامسونگ را تعویض‌کند؛ چراکه نگران این موضوع است که دوستانش چه فکری خواهند کرد، اما دوستش به او گفت: وقتی گلکسی زد فلیپ ۴ را بیرون بیاوری، توجه بسیاری از افراد را جلب خواهد کرد.

سپس یک گلکسی زد فلیپ ۴ به آن فرد تحویل داده می‌شود و به‌دنبال آن دوستانش از پشت حصار بیرون می‌آیند تا به او بگویند که گوشی چقدر باحال است.

این تبلیغ با زیرنویس‌های «زمان خروج از حصار» و «کهکشان در انتظار شما است» به پایان می‌رسد که به نام کاربران سامسونگ برای طیف وسیعی از گوشی‌های هوشمند، هدفون، لپ‌تاپ و موارد دیگر اشاره دارد.

مقاله‌ی مرتبط:

  • بررسی گلکسی زد فلیپ ۴ سامسونگ [به‌همراه بررسی ویدیویی]

در اصل، این تبلیغ نه‌تنها برای تمسخر طراحی خسته‌کننده اپل، بلکه برای برجسته‌کردن طراحی منحصربه‌فرد و قابلیت تاشدن گوشی‌های هوشمند گلکسی زد فلیپ منتشر شده؛ اما باید به این نکته نیز توجه داشت که طراحی گلکسی زد فلیپ ۴ شاید به مذاق همه خوش نیاید. اکثر افراد هنوز با طراحی مستطیلی‌شکل موافق هستند، به‌خصوص که گوشی‌های تاشدنی کاربران را مجبور می‌کنند با برخی از مشخصات نه‌چندان عالی مانند دوربین‌ها و ظرفیت باتری سازش کنند.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا