سرور مجازی
zoomit

آموزش دانلود ویدیو از پینترست

پینترست یکی از شبکه‌های اجتماعی کاربردی و پرطرفدار دنیای امروز است که می‌توان در آن عکس‌ها و فیلم‌های بسیار زیبا و الهام‌بخشی دید. کاربران در حوزه‌های مختلف از جمله فشن، طراحی، آشپزی و خودرو پین‌هایی ایجاد می‌کنند که دیگران می‌توانند آن‌ها را مشاهده و ذخیره کنند.

در این میان، بعضی وقت‌ها فیلم‌هایی در پینترست می‌بینیم که دوست داریم آن‌ها را روی دستگاه خود ذخیره کنیم. اما متأسفانه دکمه‌ی مستقیمی برای انجام این کار در نظر گرفته نشده است. اما نگران نباشید زیرا چند راه مختلف برای انجام این کار وجود دارد.

امروز قصد داریم روش‌های انجام این کار را به شما آموزش دهیم. برای یادگیری نحوه دانلود ویدئو از پینترست تا انتهای این مقاله همراه دیتاسنتر من باشید.


دانلود از پینترست با سایت

یکی از بهترین و قابل اطمینان‌ترین روش‌ها برای دانلود ویدئو از پینترست، استفاده از سایت‌هایی است که تاکنون به منظور انجام چنین کاری توسعه‌ یافته‌اند. در ادامه چند مورد از بهترین آن‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.

ExpertsPHP

صفحه اصلی سایت EXpress PHP

ExpertsPHP یکی از بهترین و کاربردی‌ترین دانلودکننده‌های آنلاین ویدیوی پینترست است که ظرفیت عالی برای بارگیری فیلم‌ها، تصاویر و گیف‌های با کیفیت MP4 HD از شبکه اجتماعی مذکور دارد. این سایت به دلیل سازگاری فوق‌العاده با تقریباً تمام دستگاه‌ها از لپ‌تاپ گرفته تا گوشی‌های اندرویدی و همچنین فرمت‌های ویدیویی مختلف، یکی از بهترین ابزارهای آنلاین محسوب می‌شود.

راهنمای دانلود هر ویدیویی از پینترست با استفاده از ExpertPHP:

  • در مرحله اول به وب‌سایت رسمی pinterest.com بروید. ویدیوی مورد نظر خود را یافته و URL آن را ذخیره کنید.
  • اکنون URL را در محل مشخص‌شده سایت ExpertsPHP الصاق کرده و روی دانلود کلیک کنید.
  • در نهایت، ویدیو دانلود می‌شود و کاربر می‌تواند با انتخاب گزینه ذخیره آن را مستقیماً در دستگاه خود ذخیره کند.

Keepsaveit

صفحه دانلود ویدئو سایت keep Save it

یکی دیگر از ابزارهای دانلود ویدیوی آنلاین Keepsaveit است که به‌طور گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرد و امکانات بسیاری دراختیار کاربر قرار می‌دهد. همچنین باید گفت سایت مذکور بهترین دانلودکننده ویدیو برای کاربران اندروید و آیفون محسوب می‌شود.

راهنمای دانلود ویدیو از پینترست با استفاده از Keepsaveit:

  • ابتدا پینترست را باز کرده و ویدیویی که قصد دانلود آن را دارید بیابید.
  • روی ویدیو کلیک کنید و روی «آیکون سه نقطه» که در گوشه سمت راست دیده می‌شود ضربه بزنید. سپس copy link را انتخاب کنید.
  • اکنون وب‌سایت دانلود آنلاین ویدیوی Keepsaveit را در دستگاه خود باز و لینک کپی‌شده را در فضای خالی جای‌گذاری کرده و روی تب «دانلود» کلیک کنید
  • پس از اتمام دانلود، فایل ویدئویی مذکور روی دستگاه شما ذخیره می‌شود.

Pastedownload

صفحه ابتدایی سایت دانلود ویدیو از پینترست

دانلودر ویدیوی آنلاین رایگان Pastedownload با سازگاری عالی برای دانلود ویدیو از وب‌سایت‌ها و حتی از پلتفرم‌های مختلف رسانه‌های اجتماعی مانند فیسبوک، یوتیوب، اینستاگرام و توییتر، طراحی شده است. می‌توان به کمک آن در سریع‌ترین زمان ممکن فایل مورد نظر را روی دستگاه ذخیره کرد.

راهنمای دانلود ویدیو از پینترست با استفاده از Pastedownload:

  • ابتدا URL ویدیویی که قصد دانلودش از پینترست را دارید، کپی کنید.‍
  • اکنون Pastedownload را در مرورگر خود باز کنید.
  • سپس لینک کپی شده را در مکان خالی موجود در سایت کپی کرده و روی دکمه دانلود بزنید.
  • در نهایت، ویدئوی شما در دستگاه ذخیره می‌شود.

Catch Tube

صفحه ابتدایی سایت Catch tube

دانلودر ویدیوی Catch Tube ابزار آنلاین عالی‌ای برای شما است. این سرویس نه‌تنها شبکه‌های اجتماعی مختلف، بلکه از طیف وسیعی از وب‌سایت‌ها پشتیبانی کرده و می‌تواند ویدئوها را با حداکثر کیفیت دانلود کند.

راهنمای دانلود ویدئو از پینترست با استفاده از Catch Tube:

  • ابتدا وارد پینترست شده و لینک ویدیویی که قصد ذخیره کردنش را دارید، کپی کنید.
  • سپس سایت رسمی Catch Tube را در دستگاه خود باز کنید.
  • در نهایت، لینک کپی شده را در بخش مورد نظر قرار داده و روی گزینه Catch Video کلیک کنید.

دانلود از پینترست با اندروید

به غیر از ابزارهای آنلاین، اپلیکیشن‌های زیادی در گوگل برای دانلود ویدیوهای پینترست وجود دارند. بیایید با برخی از بهترین برنامه‌ها در این زمینه آشنا شویم.

Video Downloader for Pinterest

محیط اپلیکیشنی برای دانلود ویدئو از پینترست

همان‌طورکه از نام آن می‌توان فهمید، Video Downloader for Pinterest اپلیکیشنی برای دانلود ویدیوهای پینترست است. البته به کمک آن‌ می‌توان تصاویر و فایل‌های gif را نیز ساده و سریع دانلود کرد.

اپ Video Downloader for Pinterest با طیف وسیعی از دستگاه‌ها سازگار است و به کاربران کمک می‌کند فیلم‌هایی با فرمت‌های مختلف را پیدا کرده و ذخیره کنند. این برنامه کیفیت ویدیو را در حین انتقال از منابع مختلف حفظ کرده و قول می‌دهد فایل نهایی دارای کیفیت راضی‌کننده‌ای باشد.

راهنمای دانلود ویدیو از پینترست با استفاده از Video Downloader for Pinterest:

  • ابتدا برنامه یا وب‌سایت پینترست را باز کرده و ویدیویی که می‌خواهید دانلود کنید بیابید. سپس لینک آن را کپی کنید.
  • حال اپلیکیشن Video Downloader for Pinterest app را اجرا کنید و لینک را در فضای دانلود قرار دهید و روی گزینه دانلود ضربه بزنید.
  • ویدئو پس از دانلود در گوشی شما ذخیره می‌شود.

All Video Downloader

محیط اپلیکیشنی برای دانلود ویدئو از پینترست

اپ All Video Downloader گزینه‌ای عالی برای دانلود ویدئوها با مدت زمان بالا و حداکثر کیفیت است. همچنین اپلیکیشن مذکور پیش‌نمایشی ارائه می‌کند که می‌توان پیش از دانلود آن‌ها را تماشا کرد. درضمن، از فرمت‌های زیادی در آن پشتیبانی می‌شود.

راهنمای دانلود ویدیو از پینترست با استفاده از All Video Downloader:

  • ابتدا اپ All Video Downloader را اجرا کنید.
  • حال لینک محتوای مورد نظر خود در پینترست را کپی کنید.
  • لینک محتوای خود را در کادر تعیین شده قرار داده و دانلود را بزنید.

دانلود فیلم از پینترست برای کامپیوتر (ویندوز)

تاکنون نرم‌افزارهای مختلفی برای دانلود ویدیوهای پینترست و دیگر سرویس‌ها توسعه‌ یافته‌اند. در این بخش مقاله قصد داریم به سراغ آن‌ها رفته و چند مورد از بهترین‌هایشان را به شما معرفی کنیم.

ByClick Downloader

محیط نرم افزار دانلود ByClick

برای شروع، باید در مورد ByClick Downloader که قبلاً YouTube By Click نام داشت صحبت کنیم. احتمالاً این نام تغییر کرده است زیرا تصور بسیار اشتباهی را ایجاد می‌کند که نرم‌افزار مذکور فقط توانایی دانلود ویدیوهای یوتیوب را دارد.

بااین‌حال، این برنامه بسیار کامل بوده و به شما امکان می‌دهد ویدیوهای بیش از ۴۰ وب‌سایت مختلف را دانلود کنید که یکی از آن‌ها Pinterest است. همچنین گزینه‌های متعددی برای تنظیمات و شخصی‌سازی فایل نهایی وجود دارد. به‌عنوان مثال می‌توانید تنها صدای ویدیوی مورد نظر خود را دانلود کنید.

اگر می‌خواهید ویدیوهای پینترست را دانلود و در رایانه خود ذخیره کنید، استفاده از ByClick Downloader بهترین گزینه است.

aTube Catcher

اسکرین شات محیط نرم افزار دانلود aTube catcher

aTube Catcher برنامه دیگری برای ویندوز است که با آن می‌توانید ویدیوها را از پینترست و همچنین بسیاری از وب‌سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی دیگر دانلود کنید. در واقع، توسعه‌دهندگان آن معتقد هستند با استفاده از اپ مذکور می‌توانید از هرکجای اینترنت ویدئو دانلود کنید.

اپلیکیشن aTube Catcher بسیار کامل است. هنگام دانلود با اپ مذکور امکان انتخاب بین بسیاری از فرمت‌ها، رزولوشن‌ها و ویژگی‌های دیگر وجود دارد. می‌توانید با دانلود و نصب آن از همین حالا ویدئوهای پینترست مورد نظر خود را در کامپیوتر ذخیره کنید.


دانلود فیلم از پینترست برای آیفون

اگر از صاحبان گوشی‌های آیفون هستید و قصد دارید از پینترست ویدئوی مورد نظر خود را دانلود کنید، می‌توانید به سایت‌های معرفی شده در بخش ابتدایی مقاله مراجعه کرده و این کار را به کمک آن‌ها انجام دهید.

به‌عنوان مثال، Keepsaveit یکی از گزینه‌های بسیاری خوب برای دانلود ویدئو از پینترست در گوشی‌های آیفون است که می‌تواند در این کار به شما کمک کند.

مقاله‌ی مرتبط:

  • پینترست چیست؛ شبکه اجتماعی افراد خوش‌سلیقه و خلاق

سوالات متدوال

درنهایت نوبت به سوالات متدوال رسید. در این بخش به بعضی از سوالاتی که در ذهن اکثر کاربران درباره دانلود ویدیو از پینترست شکل گرفته است، پاسخ می‌دهیم.

آیا می‌توان ویدیوهای پینترست را در آیفون خود دانلود کرد؟

بله، می‌توانید با استفاده از Pinterest Videos Downloader یا ابزار ExpertsPHP، ویدیوهای پینترست را در دستگاه‌های دارای سیستم عامل iOS خود دانلود کنید.

چگونه می‌توانم از پینترست ویدئو دانلود کنم؟

هیچ راه مستقیمی برای ذخیره ویدیوهای پینترست در آیفون، اندروید یا کامپیوتر وجود ندارد. اما برای دانلود ویدیوی پینترست می‌توانید از Pinterest Video Downloader یا ExpertsPHP استفاده کنید. همچنین روش‌های دیگر نیز در این مقاله توضیح داده شده است.

آیا می‌توان تصاویر را از پینترست دانلود کرد؟

بله، دانلود تصاویر در پینترست آسان است. روی منوی سه نقطه‌ای «پین» مورد نظر خود کلیک و روی دانلود تصویر ضربه بزنید. بااین‌حال، این گزینه برای ویدیوهای پینترست دردسترس نیست.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا