سرور مجازی
اقتصادی

اجرای محدودیت ترافیکی در جاده‌های شمال

به گزارش دیتاسنتر من، جزئیات محدودیت ترافیکی در جاده‌های شمال را در این خبر دنبال کنید.

رضا گودرزی در گفتگو با ایرنا گفت: براساس برنامه ریزی انجام شده تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ الی ۲۴ روز چهارشنبه ۱۱ خرداد از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده است.

او افزود: در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶  الی ۲۴  از کرج (میدان امیرکبیر) و آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن آباد بصورت یکطرفه خواهد بود.

گودرزی اضافه کرد: همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ الی ۲۴ روزهای یکشنبه و دوشنبه ۱۵ و۱۶ خرداد ماه جاری  از کرج و ابتدای آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده است.

او ادامه داد: در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶الی ۲۴ روزهای یکشنبه و دوشنبه ۱۵و ۱۶ خرداد ماه جاری از مرزن آباد به سمت کرج و تهران بصورت یکطرفه می‌شود.

۱۸ درصد ترافیک جاده‌ای کشور برای البرز است

گودرزی خاطرنشان کرد: به منظور کنترل بیشتر ترافیک و پیشگیری از اتلاف وقت رانندگان و مسافران در جاده‌های استان البرز با سایر نهادهای امدادی نیز هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است.

فرمانده پلیس راه البرز  به رانندگان توصیه کرد علاوه بر حفظ آرامش و رعایت نکات ایمنی، مقررات راهنمایی و رانندگی را مورد توجه قرار دهند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

۱۸ درصد ترافیک جاده‌ای کشور مربوط به راه‌های استان البرز است و در زمان تعطیلی‌ها بر میزان ترافیک در یک هزار و ۴۵۰ کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی این استان افزوده می‌شود.

جاده کرج – چالوس به مسافت ۱۶۰ کیلومتر نیمی از آن در استان البرز و مابقی در استان مازندران واقع شده است.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا