سرور مجازی
اخبار آی تیتکنولوژیفناوری

ایرباد بی‌سیم ردمی بادز ۳ با طراحی مشابه ایرپاد اپل معرفی شد

ردمی از جدیدترین ایرباد بی‌سیمش به نام بادز ۳ رونمایی کرد که شباهت زیادی به ایرپاد اپل دارد، هرچند قیمت آن بسیار پایین‌تر است. این محصول با قیمت ۳۰ دلار روانه بازار می‌شود، با این حال برای مدت کوتاهی با قیمت ۲۰ دلار در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

ردمی برای این ایربادش از یک کیس قابل شارژ کوچک استفاده کرده که طراحی آن هم به ایرپاد اپل شباهت دارد. وزن هر ایرباد به ۴.۵ گرم می‌رسد و با کیس این وزن برابر ۴۲ گرم می‌شود. این محصول به تراشه کم‌مصرف کوالکام QCC3040 مجهز شده و همچنین از فناوری صوتی aptX Adaptive کوالکام استفاده می‌کند. میزان تاخیر صدا این ایرباد به ۹۵ میلی‌ثانیه می‌رسد.

ردمی بادز ۳

این محصول ردمی از درایورهای کویل متحرک ۱۲ میلی‌متری استفاده می‌کند و طبق ادعای سازنده‌اش با هربار شارژ تا ۵ ساعت کاربر را همراهی می‌کند. میزان شارژردهی این ایرباد با استفاده از قاب قابل شارژ به ۲۰ ساعت می‌رسد، البته با توجه به پشتیبانی از شارژ سریع، با ۱۰ دقیقه شارژ می‌توان تا ۱.۵ ساعت از آن استفاده کرد.

ایرباد ردمی بادز ۳ به دو میکروفن با حساسیت بالا مجهز شده که در ترکیب با فناوری کاهش نویز cVc کوالکام، نویزهای محیطی و اکو را در هنگام تماس‌ها بطور پویا کاهش می‌دهد.

ردمی بادز ۳

این ایرباد جدید ردمی از استاندارد IP54 پشتیبانی می‌کند که به معنای مقاومت نسبی‌اش در برابر نفوذ آب و گرد و غبار است. این محصول همچنین از قابلیت‌های جستجو برای هدست، شناسایی زمان قرارگیری درون گوش و پنجره پاپ آپ اتصال سریع MIUI بهره می‌برد.

این ایرباد از کنترل‌های لمسی پشتیبانی می‌کند، بنابراین با لمس بخش پشتی ایرباد می‌توانید پخش موسیقی را کنترل کنید یا به تماس‌ها پاسخ دهید. با لمس طولانی مدت، دستیار XiaoAI فعال می‌شود. احتمالا این ایرباد بی‌سیم علاوه بر چین، در کشورهای دیگری هم عرضه خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا