سرور مجازی
zoomit

گوشی وان پلاس 11 احتمالاً ۲۶ آذر معرفی خواهد شد

انتظار برای معرفی گوشی وان پلاس 11 از مدتی پیش آغاز شده است. وان پلاس به‌زودی تولد خود را جشن می‌گیرد. درحالی‌که شاید این تقارن تصادفی به‌نظر برسد، اطلاعات فاش‌شده‌ی جدید حاکی از آن است که جدیدترین گوشی هوشمند این شرکت هم‌زمان با جشن ۹ سالگی شرکت وان پلاس در ۱۷ دسامبر ۲۰۲۲ (۲۶ آذر ۱۴۰۱) رونمایی خواهد شد.

به‌گزارش Phonearena، این خبر را افشاگر خوش‌نام، آبیشک یاداو (Abhishek Yadav)، در توییتر منتشر کرد. حساب کاربری آبیشک یاداو در توییتر پست حساب کاربری رسمی وان پلاس در ویبو را نیز به‌اشتراک گذاشته است که در آن، به گوشی وان پلاس Ace و Ace پرو و وان پلاس 10 پرو اشاره می‌شود، البته تمام این محصولات در سال ۲۰۲۲ معرفی شدند و می‌توان از اشاره به آن‌ها مسیر رسیدن به موعد معرفی جدیدترین پرچم‌دار وان پلاس را برداشت کرد.

پیش‌ازاین، اطلاعات دیگری افشا شد که وان‌پلاس 11 ظاهراً به شارژ سریع ۱۰۰ واتی مجهز می‌شود. علاوه‌براین، در مجموعه‌ی دیگری از داده‌های به‌دست‌آمده از منابع غیررسمی اولین تصویر واقعی OnePlus 11 جزئیات دوربین آن را فاش کرد و روز گذشته، مشخصات احتمالی پرچم‌دار اقتصادی وان‌پلاس با نام OnePlus 11R دردسترس قرار گرفت.

وان‌پلاس در تصمیمی جالب واژه‌ی «Pro» را از نام گوشی‌های پرچم‌دار خود حذف کرد؛ بنابراین، انتظار می‌رود گوشی وان‌پلاس 11 و گوشی اقتصادی وان‌پلاس 11R معرفی شوند. همچنین، هنوز سرنخی از معرفی غافل‌گیرانه‌ی مدل دیگری به‌دست نیامده است.

گفته می‌شود که جدیدترین پرچم‌دار وان‌پلاس به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل دوم مجهز خواهد شد و براساس تصاویر فاش‌شده، در قاب پشتی شاهد جزیره‌ی دایره‌ای بزرگی خواهیم بود که محل قرارگیری دوربین سه‌گانه‌ی آن است و از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین ۴۸ مگاپیکسلی فوق‌عریض و دوربین ۳۲ مگاپیکسلی با قابلیت بزرگ‌نمایی دوبرابری میزبانی می‌کند. طبیعتاً فلاش LED نیز در آن تعبیه می‌شود.

مقاله‌ی مرتبط:

  • هرآنچه از سری وان پلاس 11 انتظار داریم

افزون‌براین‌، همان‌طورکه گفتیم، احتمالاً وان پلاس 11 قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع ۱۰۰ واتی را خواهد داشت تا کاربر از شارژ باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی آن در کوتاه‌ترین زمان خاطرش آسوده باشد. ناگفته نماند پیش‌بینی می‌شود این گوشی در نسخه‌های ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی عرضه شوند.

وان‌پلاس از قبل رویداد جشن سالگرد تأسیس شرکت خود را در وب‌سایت رسمی‌اش از ۵ دسامبر ۲۰۲۲ (۱۴ آذر ۱۴۰۱) آغاز کرده است و قصد دارد این رویداد را تا زمان کریسمس ادامه دهد. در این رویداد، کاربران می‌توانند با جمع‌آوری جوایز در آینده از تخفیف برخوردار شوند. تاریخ ۱۷ دسامبر در تقویم وان‌پلاس نشانه‌گذاری شده است و اگر این اطلاعات فاش‌شده صحت داشته باشد، با تاریخی به‌یادماندنی برای شرکت روبه‌رو خواهیم بود. با‌ این تفاسیر، کمتر از ۷۲ ساعت دیگر به رونمایی گوشی وان‌پلاس 11 مانده است.

دیدگاه شما مخاطبان دیتاسنتر من درباره‌ی وان‌پلاس 11 و حذف واژه Pro از نام پرچم‌دارانش چیست؟

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا