سرور مجازی
zoomit

اوپو عینک هوشمند Air Glass 2، تراشه MariSilicon Y و ردیاب سلامت OHealth H1 را معرفی کرد

اوپو محصولات جدیدی در رویداد Inno Day امسال خود معرفی کرد. این شرکت قبلاً از واحد پردازش عصبی تصویر‌برداری اختصاصی خود موسوم به MariSilicon X رونمایی کرده بود و حالا MariSilicon Y به‌عنوان دومین تراشه‌ی اختصاصی این شرکت شناخته می‌شود. این تراشه درواقع سیستم صوتی بلوتوث-روی-تراشه است و برخلاف تصور برخی افراد جانشین MariSilicon X نخواهد بود.

تراشه صوتی MariSilicon Y اوپو

MariSilicon Y ازجمله اولین تراشه‌هایی است که از فناوری پردازش پیشرفته‌ی N6RF استفاده می‌کند؛ تکنولوژی جذابی که امکان افزایش ۵۰ درصدی پهنای‌باند بلوتوث را درمقایسه با تراشه‌های بلوتوثی کنونی فراهم می‌کند. اوپو اعلام کرده است این تراشه برای اولین‌بار در صنعت، امکان انتقال صدای ۲۴ بیتی ۱۹۲ کیلوهرتز را بدون افت‌کیفیت ازطریق بلوتوث ارائه می‌دهد.

اوپو در رویداد آنلاین خود از نام تجاری OHealth و اولین محصول تحت این‌برند یعنی ردیاب سلامت OHealth H1 رونمایی کرد. به‌ گزارش GSMArena، این دستگاه قابلیت‌هایی مثل کنترل اکسیژن خون ،نوار قلب (الکتروکاردیوگرام)، سنجش صدای قلب و ریه مثل گوشی‌های پزشکی، سنجش ضربان قلب، نظارت بر دمای بدن و ردیابی خواب را ارائه می‌دهد

OHealth H1 فقط ۹۵ گرم وزن دارد از طراحی بیضی‌شکل با لبه‌های گرد بهره می‌برد. این ابزار، داده‌های جمع‌آوری‌شده را با الگوریتم‌های سلامت اوپو ترکیب می‌کند تا نمایی کلی از سلامت افراد ارائه دهد. امکان اشتراک‌گذاری داده‌های این محصول می‌تواند داده‌ها را برای پزشکان، بیمارستان‌ها و کلینیک‌ها ارسال کند.

مقاله‌ی مرتبط:

  • تصاویر اوپو فایند X6 با دوربین غول‌پیکر و طراحی متفاوت فاش شد
  • اوپو Find X6 و Find X6 Pro احتمالاً با طراحی کاملاً جدید عرضه خواهند شد

سومین‌ محصول جدید اوپو، Air Glass 2 نام دارد که درواقع یک عینک هوشمند است. این عینک فقط ۳۸ گرم وزن دارد و طراحی جذابی دارد. شرکت چینی اعلام کرده است این محصول از اولین لنز موج‌بر پراش رزین SRG جهان استفاده می‌کند؛ لنزی که اوپو خود آن را ساخته است.

عینک واقعیت افزوده اوپو Air Glass 2

لنزهای Air Glass 2 اوپو از قابلیت اصلاح بینایی پشتیبانی می‌کنند و فریم‌های آن نیز قابل تنظیم است. این محصول امکاناتی مثل برقراری تماس، ترجمه‌ی لحظه‌ای، ناوبری مبتنی‌بر موقعیت‌مکانی، تبدیل صدا به متن و موارد دیگر را ارائه می‌دهد.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا