سرور مجازی
zoomit

MacOS Ventura 13.1 با پشتیبانی از رمزنگاری سرتاسری داد‌ه‌های آی‌کلاد و تغییرات دیگر منتشر شد

اپل MacOS Ventura را در ماه اکتبر معرفی کرد. از آن زمان این شرکت کوپرتینویی برخی مشکلات گزارش‌شده را برطرف کرده است و تلاش می‌کند تا قابلیت‌های دیگری به آن اضافه کند. سرانجام جدیدترین نسخه‌ی این سیستم‌عامل از راه رسیده است. این شرکت پس‌از چند هفته آزمایش، MacOS Ventura 13.1 اکنون در سرتاسر جهان دردسترس کاربران مک قرار گرفته است. این به‌روزرسانی برنامه‌ی Freeform را درکنار قابلیت‌های دیگری مثل رمزنگاری سرتاسری انواع داه‌های آی‌کلاد به‌ارمغان می‌آورد.

به‌نوشته‌ی XDA، فهرست تغییرات MacOS Ventura 13.1 نشان می‌دهد تغییرات و بازطراحی‌های بصری زیادی روی آن اعمال نشده است. مهم‌ترین ویژگی این نسخه، برنامه‌ی Freeform است که به کاربران اجازه می‌دهد با استفاده از تخته‌سفید‌های بی‌نهایت، با دیگران همکاری کنند. شما می‌توانید ازطریق این برنامه انواع محتوا ازجمله طراحی‌های دستی، متن و تقریباً هرنوع فایلی را ارسال و دریافت کنید.

مقاله‌ی مرتبط:

  • سرویس Fusion 13 جدیدترین مک های اپل را به کامپیوتری ویندوزی تبدیل می‌کند
  • ۵۰ درصد بدافزارها‌ی مک از MacKeeper نشئت می‌گیرند

MacOS Ventura 13.1 امکانات محافظتی پیشرفته‌تری برای داده‌های آی‌کلاد ارائه می‌دهد. این تنظیم به شما اجازه می‌دهد تا ۲۳ دسته داده‌های فضای ابری آی‌کلاد ازجمله تصاویر، یادداشت‌ها، نسخه‌های پشتیبان از دستگاه و موارد دیگر را رمزنگاری کنید. این آپدیت همچنین برخی مشکلات نسخه‌های قبل را برطرف می‌کنند.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا