سرور مجازی
رمز ارز

دوج الون مارس، بحث داغ بازار ارزهای دیجیتال! علت افزایش محبوبیت این میم کوین چیست؟

دوج الون مارس، بحث داغ بازار ارزهای دیجیتال! علت افزایش محبوبیت این میم کوین چیست؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

دوج الون مارس (ELON) اخیرا با سوار شدن بر موج هیجانات میم کوین‌ها در بازار ارزهای دیجیتال، محبوبیت زیادی پیدا کرده است. طبق گزارش‌ها، کلمات کلیدی و موضوعات مرتبط با دوج الون در حال افزایش بوده و این میم کوین با موفقیت توجه معامله‌گران ارزهای دیجیتال را به خود جلب کرده است.

داده‌های ارائه‌شده توسط تحلیلگران پلتفرم سنتیمنت نشان می‌دهند که دوج الون در معیارهای مختلف دارای محبوبیت زیادی است. به گفته تحلیلگران، این توکن افزایش قابل توجهی در نرخ بحث (Discussion Rate) خود تجربه کرده است؛ زیرا رشد شبکه آن همچنان در حال افزایش است. علاوه بر این، قیمت دوج الون در هفته گذشته 5 درصد افزایش داشته است.

از سوی دیگر، احساسات مثبت بر ادراک کلی از دوج الون غالب است که 62.08 درصد را شامل می‌شود، در حالی که 19.18 درصد خنثی است و 18.74 درصد با احساسات منفی مشخص می‌شود. نماد اختصاری این توکن، ELON، نیز به یکی از پرکاربردترین کلمات در 24 ساعت گذشته تبدیل شده است.dogelon-mars-rockets-to-the-most-trending-by-popular-topicsموفقیت دوج الون را می‌توان به نام آن نسبت داد که ترکیبی از سه موضوع محبوب است: دوج کوین (DOGE)، ایلان ماسک و مارس (مریخ). علاوه بر این، اشاره به تلاش‌های ماسک با اسپیس ایکس بر جذابیت آن می‌افزاید.

Ramzarz۱۰۰ هزار شیبا رایگان!
ثبت نام در آبان تتر رو کامل کن و ۱۰۰ هزار شیبا جایزه بگیر!


شروع کن

بر اساس داده‌های بازار، دوج الون (ELON) در حال حاضر با قیمت 0.00000013 دلار معامله می‌شود که نسبت به 24 ساعت گذشته، نزدیک به 2 درصد رشد دارد. ذکر این نکته ضروری است که دوج الون یک ارز دیجیتال کم‌حجم و با نقدینگی پایین است که آن را بسیار پرنوسان می‌کند؛ و برای همه سرمایه‌گذاران مناسب نیست.

از نظر فنی، دوج الون در هر دو شبکه اتریوم (ETH) و پالیگان (MATIC) از طریق یک قرارداد هوشمند متمرکز که توسط سازندگان ناشناس مستقر شده است، وجود دارد. سرمایه‌گذاران علاقه‌مند به دوج الون باید به دلیل نوسانات بالای آن احتیاط کنند و قبل از در نظر گرفتن هرگونه سرمایه‌گذاری تحقیقات کاملی انجام دهند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا