سرور مجازی
zoomit

مشخصات احتمالی پرچم‌دار اقتصادی وان‌پلاس فاش شد

گزارش جدیدی درمورد مشخصات احتمالی وان‌پلاس 11R منتشر شده است. ماه سپتامبر نیز شاهد فاش‌شدن مجموعه‌ای از ویژگی‌های این دستگاه بودیم. منبع خبر امروز با منابع شایعات گذشته تفاوت دارد و در صورتی‌که این اطلاعات با داده‌های قبلی مطابقت داشته باشد می‌توان با اطمینان بیشتر درمورد مشخصات گوشی مذکور صحبت کرد.

علاوه‌براین تصویری از جزیره‌ی دوربین وان‌پلاس 11R فاش شده است که آن را از زاویه‌ای متفاوت نسبت‌به عکس‌هایی که هفته‌ی گذشته منتشر شده بود، نشان می‌دهد. شایان‌ذکر است پیش‌از این در برخی گزارش‌ها اشاره شده بود که این دستگاه از صفحه‌نمایش خمیده بهره خواهد برد. اکنون در این تصویر جدید شاهد دکمه‌ی دوحالته‌ی تنظیم صدای هشدارها هستیم.

دوربین وان پلاس 11R

به گزارش GSMArena، وان‌پلاس 11R از تراشه‌ی Snapdragon 8+ Gen 1، حسگر مادون‌قرمز، صفحه‌نمایش Full HD پلاس با نرخ‌نوسازی ۱۲۰ هرتز، حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر، رم LPDDR5، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با حسگر سونی IMX766، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی اولتراواید، دوربین تشخیص‌عمق یا ماکرو دو مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی بهره خواهد برد.

دکمه دوحالته‌ هشدار وان پلاس 11R

مقاله‌ی مرتبط:

  • هرآنچه از سری وان پلاس 11 انتظار داریم
  • وان‌پلاس 11 ظاهراً به شارژ سریع ۱۰۰ واتی مجهز می‌شود

طبق گزارشی که ماه سپتامبر منتشر شد، وان‌پلاس 11R به نمایشگری با وضوح ۲۴۱۲ در ۱۰۸۰ پیکسل مجهز خواهد شد و در چند مدل با رم ۸ تا ۱۶ گیگابایت و حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۲۸ تا ۲۵۶ گیگابایت به‌فروش خواهد رسید. علاوه‌براین انتظار می‌رود این محصول از شارژ سریع ۱۰۰ وات پشتیبانی کند. این گزارش همچنین خاطرنشان می‌کند دوربین فوق‌عریض گوشی مذکور هشت مگاپیکسلی خواهد بود.

اگرچه هنوز اطلاعاتی درمورد تاریخ دقیق رونمایی از وان‌پلاس 11R دردسترس نیست اما با توجه به افزایش تعداد خبرهای مرتبط با این گوشی هوشمند، به‌نظر می‌رسد به رویداد معرفی آن نزدیک شده‌ایم.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا