سرور مجازی
zoomit

هواوی از سختی‌های زیاد در مسیر ساخت گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار می‌گوید

ساخت یک گوشی هوشمند پرچم‌دار، فرآیندی چالش برانگیز و پیچیده است که به طیف گسترده‌ای از اجزا و فناوری‌ها ازجمله نمایشگرهایی با وضوح بالا، دوربین‌های پیشرفته، پردازنده‌های قدرتمند و نرم‌افزارهای پیشرفته نیاز دارد. این اجزا باید از تأمین‌کنندگان مختلف تهیه شده و برای ساخت محصول نهایی به‌دقت درکنار یکدیگر قرار گیرند. علاوه‌براین، فرایند تولید به‌خودی خود پیچیده است و به کنترل‌های دقیقی نیاز دارد تا اطمینان حاصل شود هر دستگاهی با استانداردهای کیفی شرکت، مطابقت داشته باشد. هواوی اخیراً مشکلاتی را که در تولید سری میت ۵۰ با آن‌ها مواجه بوده است را اعلام و همچنین به چالش‌های دیگری که همه‌ی سازندگان گوشی‌های پرچم‌دار با آن مواجه هستند اشاره کرد.

یو چنگدونگ، مدیرعامل گروه کسب‌وکار مصرف‌کننده هواوی اخیراً با رسانه‌های چینی درباره‌ی چالش‌های پیش‌روی این شرکت‌ در تولید سری Mate 50 به بحث و تبادل‌نظر پرداخته است. یو فاش کرد فرایند تولید گوشی مذکور به‌دلیل ایرادات عمده در زنجیره‌ی تأمین و عرضه‌ی محدود تراشه، بسیار دشوار بود. با وجود این موانع، تیم این برند موفق شد پرچم‌دار خود را به مرحله‌ی تولید برساند.

یو چنگدونگ

مقاله‌ی مرتبط:

  • هواوی در میانه تحریم‌ها مجوز استفاده از پتنت‌های خود را برای سامسونگ و اوپو صادر کرد
  • هواوی در تقلا برای بازگشت همه‌جانبه به صنعت تراشه است

یو همچنین درمورد موانع داخلی پیش‌روی شرکت توضیحاتی ارائه داد. یکی از اعضای شرکت به او گفته که موفقیت میت ۵۰ به‌دلیل هزینه‌ی بالا و محدودیت در جمع‌آوری فناوری‌های موردنیاز، غیرممکن است؛ بااین‌حال، مدیرعامل هواوی مصمم بود که محصول را به موفقیت برساند.

به‌نوشته‌ی Gizmochina، از زمانی که ایالات‌متحده محدودیت‌هایی علیه هواوی اعمال کرده، این شرکت چینی فقط به عرضه‌ی گوشی‌های 4G محدود شده است و این شرایط درمورد سری Mate 50 نیز صدق می‌کند. بااین‌حال، یو اظهار داشت هواوی عملکرد 4G را روی محصولات پرچم‌دار خود بهبود بخشیده است و استفاده از فناوری وای‌فای ۶ به پرکردن شکاف ایجادشده‌ی ناشی از نبود 5G کمک می‌کند.

به‌طور کلی، یو نسبت‌به سری میت ۵۰ ابراز اطمینان کرد و اظهارداشت اگر این محصول عملکرد خوبی نداشته باشد، بسیار غمگین خواهد شد اما تاکنون از عملکرد آن رضایت دارد. با وجود عدم پشتیبانی از 5G در سری میت ۵۰، این گوشی‌های پرچم‌دار ویژگی‌های جذاب دیگری مثل فناوری تصویربرداری XMAGE را ارائه می‌دهند؛ قابلیتی که به ثبت تصاویر با وضوح بسیار بالا کمک می‌کند.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا