سرور مجازی
رمز ارز

رالی صعودی توکن بازی بیگ تایم تا چه زمانی ادامه دارد؟

رالی صعودی توکن بازی بیگ تایم تا چه زمانی ادامه دارد؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

همان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز گزارش شد، توکن بازی تازه راه‌اندازی‌شده بیگ تایم (Big Time)، با نماد اختصاری BIGTIME، در اولین هفته معاملاتی خود، رشد چشمگیر چند صد درصدی را تجربه کرد. این جهش قابل‌توجه پس از لیست شدن این توکن در صرافی‌های بزرگی مانند اوکی‌اکس (OKX) و کوین بیس، رخ داد.
بیگ تایم یک بازی همه‌جانبه است که توکن BIGTIME آن را می‌توان علاوه بر جوایز گیم‌پلی، از طریق دراپ‌های درون بازی نیز به دست آورد.
علی‌رغم تقاضای زیاد برای توکن BIGTIME در هفته گذشته، برخی از تحلیل‌گران نسبت به پایداری افزایش قیمت این ارز دیجیتال ابراز تردید می‌کنند. به گزارش شرکت تحقیقاتی دلفی دیجیتال (De­lphi Digital)، تنها ۵ درصد از کل عرضه BIGTIME از طریق ایردراپ بین بازیکنان توزیع شده و در حال حاضر در گردش است که احتمالاً پویایی عرضه-تقاضا را به نفع گاوها منحرف کرده است.

Ramzarzخرید سریع BIGTIME!

به گفته تحلیل‌گران، این کمبود مصنوعی می‌تواند در کوتاه‌مدت قیمت توکن را افزایش دهد، اما ممکن است در بلندمدت پایدار نباشد.
علاوه بر این، Loch، محقق حوزه بلاکچین نیز نسبت به توکنومیک این ارز دیجیتال ابراز تردید کرده و می‌گوید که در مورد ارزش دقیق بازار آن، عدم اطمینان وجود دارد. به گفته این محقق، در حالی که ارزش کاملاً رقیق‌شده (FDV) یا ارزش بازار آتی این رمزارز به رقم خیره‌کننده ۱٫۲ میلیارد دلار می‌رسد، ارزش بازار فعلی آن به طور قابل‌توجهی پایین‌تر و در حدود ۴۰ میلیون دلار است که نشان‌دهنده تورم عرضه و فشار فروش احتمالی است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا