سرور مجازی
zoomit

جدیدترین آمار کاربر فعال ماهانه و روزانه پیام‌رسان‌های داخلی منتشر شد

محمداحسان خرامید، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در توییتر خود آمار نصب و میزان کاربران فعال ماهانه پیام‌رسان‌های داخلی تا نیمه آذر ۱۴۰۱ را منتشر کرد.

براساس داده‌های منتشرشده توسط وزارت ارتباطات، اپلیکیشن روبیکا با ۳۵ میلیون کاربر فعال ماهانه و ۱۵.۲ میلیون کاربر فعال روزانه پرکاربرترین پیام‌رسان داخلی است. آماری که پیش از این نیز توسط وزیر ارتباطات در مجلس مطرح شده بود.

پس از روبیکا، پیام‌رسان ایرانی ایتا نیز با بیش از ۱۵ میلیون کاربر فعال ماهانه و ۹.۲ میلیون کاربر فعال روزانه در رتبه دوم پراستفاده‌ترین پیام‌رسان‌های ایرانی ایستاده است. طبق آمار وزارت ارتباطات پیام‌رسان بله نیز ۹.۸ میلیون کاربر فعال ماهانه داشته و بیش از سه میلیون کاربر فعال روزانه دارد.

آمار نصب پیام‌رسان‌های ایرانی

براساس آمار منتشرشده توسط رئیس مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات، پیام‌رسان سروش‌پلاس نیز با هشت میلیون کاربر فعال ماهانه و ۳.۵ میلیون کاربر فعال روزانه چهارمین پیام‌رسان پرکاربر ایرانی معرفی شده است.

خرامید در پایان این توییت درباره آمار نصب و فعالیت روزانه کاربران از پیام‌رسان‌های داخلی هشتگ «ایران قوی» را استفاده کرده و نوشته است: «ما به توان جوانان نخبه این مرز و بوم ایمان داریم.»

توییت خرامید درباره پیام‌رسان‌های ایرانی

برای ما در بخش نظرات بنویسید که آیا شما از پیام‌رسان‌های داخلی استفاده می‌کنید؟ کدام پیام‌رسان‌ها را نصب کرده‌اید و به‌صورت روزانه در آن‌ها فعالیت می‌کنید؟

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا