سرور مجازی
zoomit

شیائومی Watch S2 با حسگر ارزیابی ترکیب بدن و بیش از ۱۰۰ حالت ورزشی رونمایی شد

شیائومی ابتدا تصمیم داشت سری شیائومی ۱۳ را در تاریخ یکم دسامبر (۱۰ آذر) در کنار محصولات دیگری مثل ساعت هوشمند و هدفون‌ بی‌سیم جدید خود به نمایش بگذارد؛ اما رویداد مذکور به‌احترام درگذشت جیانگ زمین، رئیس‌جمهور سابق و دبیرکل حزب کمونیست این کشور به‌تعویق افتاد. حال سرانجام روز موعود فرارسیده و این شرکت محصولات تازه نفس خود را رونمایی کرده است.

شیائومی واچ اس ۲ طلایی روی دست

شیائومی امروز ساعت هوشمند جدید خود را با نام Xiaomi Watch S2 معرفی کرد. این ساعت عضو بعدی سری ساعت‌های شیائومی است که می‌تواند تا ۱۲ روز عمر باتری داشته باشد. Watch 2 ویژگی‌های از قبیل نظارت بر اکسیژن و استرس را دراختیار کاربرانش قرار می‌دهد. این محصول با ساعت‌هایی مانند سامسونگ گلکسی واچ ۵ و سری اپل واچ در بازار رقابت خواهد. در ادامه بیشتر با آن آشنا می‌شوید.

ساعت شیائومی S2 با طراحی دایره‌ای خود در دو اندازه ۴۲ و ۴۶ میلی‌متر عرضه می‌شود. این بدان معنی است که ساعت هوشمند مذکور می‌تواند بهتر با مچ دست شما سازگار شود. محصول مذکور دارای دو دکمه فیزیکی مستطیل شکل در سمت راست خود است. همچنین قاب فلزی ضد زنگ و شیشه یاقوت کبود آن می‌توانند دربرابر ضربات مقاومت بالایی نشان دهند.

پنل پشتی و نمایشگر شیائومی واچ اس ۲ در رنگ آبی

نوع ۴۲ میلی‌متری واچ S2 دارای صفحه‌نمایش ۱٫۳۲ اینچی است درحالی‌که مدل ۴۶ میلی‌متری صفحه‌نمایش ۱٫۴۳ اینچی دارد. هر دو نیز از پنل AMOLED با وضوح ۴۶۶ در ۴۶۶ پیکسل استفاده می‌کنند. این دستگاه پوشیدنی تا عمق ۵ متری دربرابر آب مقاومت می‌کند.

شیائومی واچ اس ۲ در رنگ آبی و طلایی روشن

اگر قصد خرید مدل ۴۲ میلی‌متری را دارید، گزینه‌های رنگی مشکی و طلایی جلوی شما قرار می‌‎گیرند. اما نسخه‌ی ۴۶ میلی‌متری در رنگ‌های مشکی و نقره‌ای دردسترس خواهد بود. درضمن، قاب استیل ضد زنگ این محصول، می‌تواند با طیف وسیعی از دستبندهای مختلف از جمله چرم و سیلیکون ترکیب شود.

بند شیائومی واچ اس ۲ از مواد سیلیکون سازگار با پوست ساخته شده که نرم و صاف است و می‌توان به‌راحتی از آن برای ساعت‌های طولانی استفاده کرد. رنگ‌های متعدد آن نیز باعث می‌شود بتوانید به‌راحتی ساعت هوشمند جدید شرکت مذکور را با لباس‌های مختلف ست کنید.

از نظر ویژگی‌های مربوط به سلامت و تناسب اندام، ساعت شیائومی S2 مجهز به سنسور ضربان قلب و SpO2 است. همچنین حسگر ارزیابی ترکیب بدن نیز در آن استفاده شده که می‌تواند داده‌هایی مانند درصد چربی، توده عضلانی اسکلتی و حجم پروتئین را اندازه‌گیری کند. برای دسترسی به این اطلاعات، کاربران باید دو انگشت خود را روی دکمه‌های کناری ساعت هوشمند قرار دهند.

شیائومی واچ اس ۲ هنگام شارژ

این محصول می‌تواند دمای پوست را نیز اندازه‌گیری کند. همچنین شیائومی واچ اس ۲ دارای ردیاب خواب و استرس، مانیتور سیکل قاعدگی زنان و تمرینات تنفسی است. درضمن، بیش از ۱۰۰ حالت ورزشی نیز پشتیبانی می‌شود.

شیائومی واچ اس ۲ در رنگ های مختلف

مقاله‌ی مرتبط:

  • هدفون بی‌سیم شیائومی بادز ۴ با قابلیت حذف‌نویز فعال معرفی شد

ساعت شیائومی S2 دارای میکروفون و بلندگوی داخلی برای عملکرد تماس بلوتوثی است. همچنین ویژگی ردیابی ایمنی نیز ارائه می‌شود که در مواقع خطر می‌تواند موقعیت کاربر را به مخاطبان از پیش‌ تعیین‌شده، ارسال کند.

شیائومی برای دستیابی به قابلیتی که آن را «ارزیابی دویدن» می‌نامد، با Gomore، سازمانی حرفه‌ای برای بررسی الگوریتم داده‌های ورزشی، همکاری کرده است. ویژگی مذکور نه‌تنها می‌تواند وضعیت تمرین کاربر را براساس الگوریتم حرفه‌ای مورد بررسی قرار دهد، بلکه پیشنهاد‌ها آموزشی و شاخص عملکرد دویدن را نیز ارائه می‌دهد تا به آن‌ها کمک کند توانایی و استقامت دویدن خود را بهبود بخشند.

ساعت هوشمند جدید شیائومی با مجموعه‌ای از اپ‌ها عرضه می‌شود. این محصول دارای توانایی پشتیبانی از GPS، بلوتوث ۵.۲ و NFC است. مدل ۴۶ میلی‌متری باتری ۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد و ادعا می‌شود که ۱۲ روز دوام می‌آورد، درحالی‌که مدل ۴۲ میلی‌متری از باتری ۳۰۵ میلی‌آمپر ساعتی تغذیه می‌کند.

شیائومی واچ اس ۲ در رنگ های مختلف و از نمای بالا

اگر شیائومی واچ اس ۲ را دوست دارید، باید بدانید که این ساعت در چندین نسخه و رنگ، تنها در بازار چین، برای فروش آماده است:

شیائومی واچ S2 نسخه‌ ۴۲ میلی ‌متری + بند سیلیکونی مشکی: ۹۹۹ یوان (حدود ۱۴۳ دلار)

شیائومی واچ S2 نسخه‌ ۴۲ میلی ‌متری+ بند چرمی: ۱۱۹۹ یوان (حدود ۱۷۲ دلار)

شیائومی واچ S2 نسخه‌ ۴۶ میلی ‌متری + بند سیلیکونی مشکی: ۱۰۹۹ یوان (حدود ۱۵۷ دلار)

شیائومی واچ S2 نسخه‌ ۴۶ میلی ‌متری+ بند چرمی: ۱۲۹۹ یوان (حدود ۱۸۶ دلار)

شیائومی واچ اس ۲ در رنگ های مختلف و بند چرمی

نظر شما همراهان دیتاسنتر من درباره‌ی محصول جدید شیائومی، Watch S2 چیست؟


در ادامه فهرست مشخصات این محصول را مشاهده می‌کنید:

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا