سرور مجازی
zoomit

پروژکتور لنوو Xiaoxin 520 با قابلیت پخش Full HD و قیمت ۴۰۵ دلار در چین معرفی شد

پروژکتور Xiaoxin 520 در کنفرانس اکولوژی لنوو در چین معرفی شد. این محصول هوشمند طراحی ظریف و وزن کمی دارد و از چهار لامپ با روشنایی حداکثر ۸۰۰ لومن بهره می‌برد. پروژکتور هوشمند جدید لنوو با قیمت پایه ۲,۶۹۹ یوان (۴۰۵ دلار) روانه‌ی بازار خواهد شد و پیش‌فروش آن نیز آغاز شده است.

به‌نوشته‌ی Gizmochina، پروژکتور Xiaoxin 520 دستگاهی جمع‌وجور است که کاربران جوان را هدف قرار می‌دهد. لنوو نیازهای زیبایی‌شناختی کاربران جوان را در طراحی این دستگاه مدنظر قرار داده است و با معرفی این محصول ترکیبی از زیبایی و عملکرد را ارائه کرده است.

طراحی این پروژکتور مربعی‌شکل با گوشه‌های گرد و ضخامتش فقط ۴٫۸ سانتی‌متر است؛ به‌همین‌دلیل، می‌توان آن را بسیار راحت حمل کرد. پروژکتور لنوو Xiaoxin 520 از ترکیب لامپ‌های سه‌رنگ RGB+BP 4 استفاده می‌کند که روشنایی آن را به ۸۰۰ لومن می‌رساند. حداکثر ابعاد نمایشگر این دستگاه ۱۲۰ اینچ است و به‌گفته‌ی لنوو، تا ۱۰ سال عمر مفید دارد.

پروژکتور لنوو Xiaoxin 520

مقاله‌های مرتبط:

  • لنوو از تبلت Xiaoxin Pad 2022 با نمایشگر ۱۰٫۶ اینچ و Snapdragon 680 رونمایی کرد
  • پروژکتور هوشمند لنوو Yoga 7000 با قابلیت پخش 8K و بزرگ‌نمایی اپتیکال معرفی شد

Xiaoxin 520 می‌تواند محتوا را با کیفیت 1080p نمایش دهد و از رمزگشایی ویدئوهای 8K نیز پشتیبانی می‌کند. این پروژکتور ۱۲۰ درصد گستره‌ی رنگی sRGB را پوشش می‌دهد و به موتور افزایش کیفیت تصویر هوشمند EEP نسل دوم لنوو مجهز است؛ قابلیتی که می‌تواند نمایش رنگ‌ها و کیفیت تصاویر را با استفاده از تجزیه‌وتحلیل هوشمند در سطح پیکسل تصویر اصلی، بهبود درخورتوجهی بخشد.

لنوو برای بخش صوتی این پروژکتور با برند دانمارکی Vifa همکاری کرده است و پشتیبانی از دالبی‌اتموس را در آن ارائه می‌دهد. از دیگر ویژگی‌های مهم پروژکتور لنوو Xiaoxin 520 می‌توان به قابلیت فوکوس هوشمند و حذف هوشمند موانع اشاره کرد.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا