سرور مجازی
zoomit

زیان ۳۰۰ میلیاردی شرکت‌های پرداخت الکترونیک از محدودیت‌های اینترنت

پیوست در گزارشی با بررسی درآمد شرکت‌های پرداخت الکترونیک (psp) در ماه‌های اختلال اینترنت با پیش از آن مقایسه کرده و به این نتیجه رسید که درآمد این شرکت‌ها در مجموع به دلیل خرید کمتر شارژ و اعتبار تلفن همراه بیش از ۳۱۸ میلیارد تومان در دو ماه اخیر کاهش یافته است.

بر این اساس درآمد شرکت‌های psp حاضر در بازار سرمایه می‌گوید به غیر از شرکت کارت اعتباری کیش، بقیه شرکت‌ها یعنی پرداخت الکترونیک پاسارگاد، تجارت الکترونیک پارسیان، پرداخت الکترونیک سامان کیش، به‌پرداخت ملت و اسان‌پرداخت پرشین در دو ماه اخیر از محل فروش شارژ و اعتبار چند میلیارد تومان درآمدشان کمتر شده است. به‌طور کلی در این دو ماه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد بیشترین کاهش درآمد را به مبلغ ۱۰۱ میلیارد تومان و آپ کمترین کاهش را با بیش از ۶ میلیارد تومان تجربه کرده‌اند.

محدودیت اینترنت و شدت گرفتن فیلترینگ در این مدت بسیاری از کسب‌وکارها و شرکت‌ها را متضرر کرده است. یکی از بخش‌های زیان‌دیده در این مدت اپراتورها بودند که کاهش درآمد آن‌ها نشان از خرید کمتر شارژ تلفن همراه و بسته‌های اینترنت داشت. همین اتفاق هم بر شرکت‌های پرداخت الکترونیکی تأثیر گذاشته و درآمد آن‌ها را کاهش داده است.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا