سرور مجازی
رمز ارز

سولانا سطح روانی ۲۰ دلار را پس گرفت؛ امکان رشد بیشتر قیمت SOL وجود دارد؟

سولانا سطح روانی ۲۰ دلار را پس گرفت؛ امکان رشد بیشتر قیمت SOL وجود دارد؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

قیمت سولانا (SOL) یک جهش قابل توجه 5 درصدی را تجربه کرده، و در حال حاضر در حدود 20 دلار معامله می‌شود؛ که نشان‌دهنده افزایش 10 درصدی در طول هفته است. این افزایش قیمتی پس از یک دوره چالش‌برانگیز در ماه اوت رخ می‌دهد که سولانا با روند نزولی قابل توجهی مواجه شد، و به پایین‌ترین حد خود رسید.

نمودار روزانه سولانا یک ساختار نزولی را نشان می‌دهد، و این ساختار زمانی ظاهر شد که این رمزارز به پایین‌تر از بالاترین سطح اخیر، یعنی 22.73 دلار سقوط کرد.sol-price-jumps-5-to-20-whats-next-for-solanaبا نگاه به سطوح اصلاحی فیبوناچی، یک سطح حمایتی کلیدی در 20.18 دلار نمایان شده است. از سوی دیگر، شاخص قدرت نسبی (RSI) زیر سطح خنثی 50 بوده، که نشان‌دهنده حرکت نزولی است. گاوهای سولانا برای حفظ موقعیت خود، باید سطح فیبوناچی اصلاحی 78.6 درصدی، یعنی حدود 16.94 دلار را با قدرت حفظ کنند.

علی‌رغم رشدهای اخیر، آلت کوین شرپا (Altcoin Sherpa)، یک تحلیل‌گر ارزهای دیجیتال توصیه بر احتیاط دارد، و اشاره می‌کند که افزایش‌های اخیر در سولانا منجر به ریزش‌های شدیدتر شده است. با این حال، برای سرمایه‌گذاران بلند‌مدت، انباشت سولانا زیر 20 دلار ممکن است یک راهبرد سرمایه‌گذاری معقول باشد.

یکی از عوامل کوتاه‌مدت مهمی که باید در نظر گرفت، لیکوییدشن قریب‌الوقوع ذخایر قابل توجه سولانا (به ارزش 1.16 میلیارد دلار) است که توسط صرافی مشکل‌دار رمزارزی FTX نگهداری می‌شود. نتیجه این فرآیند انحلال می تواند تأثیر قابل توجهی بر ثبات قیمت سولانا داشته باشد.

با نگاهی به آینده، اهداف قیمتی بالقوه برای سولانا شامل بالاترین قیمت‌های اخیر 25.5 دلار، 29 دلار و با نگاهی کمی بلندپروازانه، 32 دلار است. باید دید که آیا سولانا می‌تواند شتاب صعودی اخیر خود را حفظ کند یا خیر.

Ramzarz۱۰۰ هزار شیبا رایگان!
ثبت نام در آبان تتر رو کامل کن و ۱۰۰ هزار شیبا جایزه بگیر!


شروع کن

شایان ذکر است که سولانا همچنان با تخفیف قابل توجهی 90 درصد نسبت به بالاترین سقف خود در سال 2021 معامله می‌شود.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا