سرور مجازی
zoomit

دریافت ۱۰ گواهینامه ایزو توسط سکوی تبادل رمزارز تترلند

سکوی تبادل رمز ارزی تترلند با هدف ارتقای خدمات‌رسانی و در راستای ارزش‌آفرینی مستمر برای کاربران خود، سیستم مدیریت یکپارچه را بر‌اساس استانداردهای بین‌المللی استقرار کرده و با طی چندین مرحله ممیزی، موفق شده است ۱۰ فقره گواهینامه استاندارد کیفی ایزو دریافت کند.

گواهینامه ISO 9001:2015 یکی از گواهینامه‌های شاخصی است که تترلند موفق به دریافت آن شده است. این استاندارد بین‌المللی از ارکان مهم سیستم‌های مدیریت کیفیت در جهان محسوب می‌شود که سازمان ایزو تصویب کرده است و اخذ آن تأیید تلاش‌های مستمر این مجموعه برای اطمینان از جلب رضایت مشتریان به حساب می‌آید.

یکی دیگر از گواهینامه‌هایی که تترلند اخذ کرده‌، ISO 10004:2018 است که با محوریت مدیریت کیفیت و رضایت مشتری تدوین شده و اخذ آن نشان‌دهنده پایبندی تترلند بر اجرای فرایندهای سنجش و پایش بازخوردهای مشتریان است.

گواهینامه ISO/IEC 20000-1:2018 با عنوان «فناوری اطلاعات، مدیریت خدمات»، گواهینامه ISO 10006:2017 با نام «مدیریت کیفیت، رهنمودهایی برای مدیریت کیفیت در پروژه‌ها، گواهینامه ISO 10015:2019 با عنوان «مدیریت کیفیت، رهنمودهایی برای مدیریت شایستگی و توسعه افراد و گواهینامه ISO 28001:2007 با عنوان «سیستم‌های مدیریت امنیت برای زنجیره تأمین» از دیگر گواهی‌نامه‌هایی است که این پلتفرم تبادل رمزارز موفق به دریافت آن‌ها شده است.

تترلند که از سال ۱۳۹۶ با هدف برپایی بستری امن برای دادوستد تتر با تومان آغاز به کار کرده در تلاش است با ساده‌سازی فرایند مبادله تتر، فرایندهای دشوار و پیچیده ورود به حوزه معاملات رمزارزی را از میان بردارد و زمینه‌ساز بهبود مستمر فضای مبادلات ارزهای دیجیتال در کشور باشد.

گواهینامه‌های استاندارد کیفی ایزو با عناوینی نظیر «مدیریت کیفیت، رضایت مشتری، رهنمودهایی برای حل اختلاف در خارج از سازمان‌ها»، «مدیریت کیفیت، رضایت مشتری، دستورالعمل‌های رسیدگی به شکایات در سازمان‌ها»، «فناوری اطلاعات، تکنیک‌های امنیتی، سیستم‌های مدیریت امنیت اطلاعات-الزامات» و «سیستم‌های مدیریت کیفیت – مدیریت یک سازمان برای نتایج با کیفیت – راهنمایی برای تحقق منافع مالی و اقتصادی» از سایر گواهینامه‌ای است که تترلند در عمر پنج‌ساله خود موفق به اخذ آن‌ها شده است.

تیم پشتیبانی مجموعه تترلند به‌صورت ۲۴ساعته در هفت روز هفته به پرسش‌ها، ابهام‌ها، پیشنهادها و انتقادهای کاربران که در وب‌سایت، اپلیکیشن و شماره تماس ۰۲۱۹۱۳۰۰۳۰۰ دریافت می‌شود، پاسخ می‌دهد.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا