سرور مجازی
zoomit

گلکسی A54 5G احتمالا از A52s ضعیف‌تر و از A53 قوی‌تر خواهد بود

ظاهراً سامسونگ قصد دارد به‌زودی عضو جدیدی به خانواده‌ی بسیار محبوب گلکسی A5x اضافه کند و ازطرف دیگر یک محصول رده‌پایین با نام گلکسی A04s نیز رونمایی خواهد کرد.

نمونه‌ی اولیه‌ی گلکسی A54 5G در وب‌سایت گیک‌بنچ رؤیت شده است که نشان می‌دهد در بخش عملکرد تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای به‌ترتیب امتیاز ۷۷۶ و ۲۵۹۹ را به‌دست آورده است. با مقایسه‌ی این اعداد با نتایج به‌دست‌آمده از سوی دیتاسنتر من در بررسی گلکسی A53 متوجه می‌شویم که گوشی جدید سامسونگ احتمالاً از A53 قوی‌تر و از A52s ضعیف‌تر خواهد بود.

عملکرد منتسب به گلکسی A54 دربرابر نسل قبل
نام و کارایی بنچمارک / محصولGeekBench 5
پردازنده‌ی مرکزی
Single Core
Multi Core
گلکسی A54۷۷۶
۲۵۹۹
گلکسی A53
(۱۲۰ هرتز)
۷۴۸
۱۹۱۵
گلکسی A52s 5G
(۱۲۰ هرتز)
۷۷۱
۲۷۹۳
گلکسی A52 5G
(۱۲۰ هرتز)
۶۴۷
۱۹۱۹
گلکسی A52 4G
(۹۰ هرتز)
۵۳۳
۱۵۶۰

* تمامی بنچمارک‌های ذکرشده در این جدول را دیتاسنتر من اجرا کرده است.

براساس اطلاعات موجود، گلکسی A54 به‌طور پیش‌فرض با پوسته‌ی سفارشی One UI 5.0 مبتنی‌بر اندروید ۱۳ عرضه خواهد شد. علاوه‌براین حداقل یک نسخه از این دستگاه با رم ۶ گیگابایت روانه‌ی بازار خواهد شد؛ اما احتمال می‌رود مدل مجهز به رم ۸ گیگابایت آن نیز دردسترس قرار گیرد.

گیک بنچ گلکس A54 5G

اطلاعات گیک‌بنچ نشان می‌دهد گلکسی A54 5G به تراشه‌ای با شناسه‌ی S5E8835 مجهز خواهد شد؛ به‌نوشته‌ی GSMArena، محتمل‌ترین نام رسمی این سیستم-روی-چیپ، اگزینوس ۱۳۸۰ است. انتظار می‌رود تراشه‌ی یادشده شامل چهار هسته‌ی ۲٫۴ گیگاهرتزی، چهار هسته‌ی بهینه با فرکانس ۲ گیگاهرتز و گرافیک Mali G68 باشد.

براساس شایعات و گزارش‌های اخیر، گلکسی A54 5G به باتری ۵۱۰۰ میلی آمپرساعتی مجهز خواهد شد و از فناوری شارژ ۲۵ وات نیز پشتیبانی خواهد کرد. این دستگاه همچنین با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و صفحه‌نمایش ۶٫۴ اینچی با پشتیبانی از نرخ‌نوسازی ۱۲۰ هرتز عرضه خواهد شد.

گیک بنچ گلکسی F04s

مقاله‌ی مرتبط:

  • سری گلکسی S23 احتمالاً با قابلیت فیلم‌برداری 8K با نرخ ۳۰ فریم‌برثانیه عرضه خواهند شد
  • تراشه Exynos 1330 گلکسی A14 5G ظاهراً نسبت به Exynos 850 پیشرفت خوبی خواهد داشت

ازطرف دیگر، گلکسی F04s دستگاهی پایین‌رده خواهد بود که به‌طور اختصاصی ازطریق فلیپ‌کارت هند به‌فروش خواهد رسید؛ زیرا سری F سامسونگ معمولاً ازطریق این پلتفرم عرضه می‌شوند.

اطلاعات نمونه‌ی اولیه‌ی گلکسی F04s در گیک‌بنچ نشان می‌دهد در بخش عملکرد تک‌هسته‌ای و چند‌هسته‌ای به‌ترتیب امتیاز ۱۶۳ و ۹۴۴ را کسب کرده است. این محصول به تراشه‌ی Helio P35 مدیاتک با پردازنده‌ی گرافیکی PowerVR Rogue GE8320 مجهز خواهد شد. از دیگر ویژگی‌های گلکسی F04s می‌توان به رم ۳ گیگابایتی اشاره کرد. متأسفانه به‌نظر می‌رسد این محصول به‌طور پیش‌فرض با سیستم‌عامل اندروید ۱۲ روانه‌ی بازار خواهد شد.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا