سرور مجازی
zoomit

بدنه شیائومی ۱۳ در برابر لکه و کثیفی مقاوم خواهد بود

براساس تیزر جدید شیائومی، گوشی‌های پرچم‌دار بعدی این شرکت از فناوری نانو اسکین (Nano Skin) بهره خواهند برد. این اصطلاح به ماده‌ی جدیدی اشاره دارد که از آن در ساخت پنل پشتی سری شیائومی ۱۳ استفاده شده است. فناوری نانو اسکین اساساً تمیزکردن دستگاه را آسان‌تر خواهد کرد زیرا این ماده باعث خواهد شد پنل پشتی دربرابر گردوغبار و رنگ مقاومت بیشتری داشته باشد. در تیزر جدید این شرکت، شیائومی ۱۳ با رنگ پوشانده شده است تا عملکرد پوشش نانو اسکین قاب پشتی آن بهتر مشخص شود.

پوشش نانو اسکین شیائومی ۱۳

مقاله‌ی مرتبط:

  • رندرهای مطبوعاتی شیائومی ۱۳ طراحی آن را از زاویه‌های مختلف نشان می‌دهند
  • سری شیائومی ۱۳ احتمالاً ۲۰ آذر رسماً معرفی خواهند شد

تیزر رسمی شیائومی مقاومت سری شیائومی ۱۳ را درمقابل انواع پوشش‌های رنگی ازجمله اسپری نشان می‌‌دهد. اگرچه در این تصویر، لایه‌ی رنگی به‌راحتی با یک دستمال پاک می‌شوند اما اساساً می‌توان آن را راهکاری یک‌پارچه برای ازبین‌بردن هرگونه آلودگی یا تغییر رنگ پنل پشتی گوشی‌های هوشمند توصیف کرد. به‌عبارت دیگر، طراحی پرچم‌داران بعدی این شرکت چینی فقط روی جنبه‌های زیبایی‌شناسی تمرکز ندارد و درواقع عملکرد مفیدی نیز ارائه می‌دهد.

سری شیائومی ۱۳ به‌عنوان پرچم‌داران جدید شیائومی به تراشه‌ی رده‌بالای Snapdragon 8 Gen 2 مجهز خواهند شد. طبق گزارش‌های قبلی این گوشی‌ها از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با حسگر یک اینچی و لنز تله‌فوتو لایکا مجهز خواهند شد. این شرکت ابتدا تصمیم داشت این محصولات را در تاریخ یکم دسامبر (۱۰ آذر) رونمایی کند اما این رویداد به‌دلایلی به ۱۱ دسامبر (۲۰ آذر) موکول شد.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا