سرور مجازی
zoomit

اولین تصویر واقعی OnePlus 11 جزئیات دوربین آن را فاش کرد

رندرهای OnePlus 11 در اوایل هفته‌ی جاری به بیرون درز کرد. هنگام مشاهده‌ی آن‌ها جزیره دوربین دایره‌ای که با سه دوربین و یک فلاش LED به شکل مربع در کنار هم قرار گرفته بودند، نظرمان را جلب کرد. امروز، اولین عکس واقعی دستگاه مذکور نیز فاش شد؛ تصویری که از نمای نزدیک دوربین‌های جلو و عقب محصول جدید وان‌پلاس را به نمایش می‌گذارد.

به گزارش GSMArena، با نگاهی سریع به این تصاویر می‌‌توان متوجه شد که وان‌پلاس هنوز از استفاده از لنز پریسکوپی برای تصاویر تله‌فوتو خودداری می‌کند. از سوی دیگر، شاهد نمایشگری با لبه‌های خمیده هستیم که در مرکز آن حفره‌ای قرار داده شده که وظیفه‌ی میزبانی دوربین سلفی را برعهده دارد.

نمای نزدیک تصویر دوربین عقب وان پلاس ۱۱

می‌توان دوربین اصلی OnePlus 11 را در گوشه پایین سمت چپ دید، درحالی‌که لنز اولترا واید انگل در بالا سمت چپ قرار دارد. در سمت راست بالا، دوربینی با نقطه‌ی کانونی کوچک می‌بینیم، به این معنی که به احتمال زیاد سنسور ۲ مگاپیکسلی برای ثبت عکس‌های ماکرو است.

نمای نزدیک تصویر دوربین سلفی وان پلاس ۱۱

مقاله‌ی مرتبط:

  • رندر وان پلاس ۱۱ تغییر قابل توجه پنل پشتی را به تصویر می‌کشد

شایعه‌ها می‌گویند وان پلاس ۱۱ با پردازنده‌ی Snapdragon 8 Gen 2 و نمایشگر ۶٫۷ اینچ AMOLED با وضوح +QHD و ۱۶ گیگابایت رم و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی تولید می‌شود. همچنین باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و توانایی پشتیبانی از شارژ ۱۰۰ وات نیز پیش‌بینی شده است.

گوشی وان پلاس ۱۱ احتمالاً در فصل اول ۲۰۲۳ از راه می‌رسد.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا