سرور مجازی
zoomit

مک بوک تاشو؛ اپل احتمالاً با دستگاهی ۲۰ اینچ وارد بازار تاشدنی‌ها می‌شود

فرم‌فکتور تاشدنی مقوله‌ی کاملاً جدیدی در صنعت موبایل و لپ تاپ نیست و شماری از شرکت‌ها نظیر سامسونگ در این حوزه ورود کرده‌اند، بااین‌حال نبود اپل در بازار دستگاه‌های تاشدنی حس می‌شود. براساس نوشته‌ی Android Authority به نقل از The Elec، اپل احتمالاً در «مراحل اولیه‌ی» دستگاه تاشدنی مجهز به نمایشگر ۲۰٫۲۵ اینچ به سر می‌برد.

داشتن نمایشگر ۲۰٫۲۰ اینچی بدین معنی است که با موبایل تاشدنی طرف نیستیم و اپل روی مک بوک تاشدنی کار می‌کند. این اولین باری نیست که به احتمال تولید مک بوک تاشدنی اشاره می‌شود. گزارش جدید اعلام می‌کند مک بوک تاشدنی اپل به هنگام تا شدن نمایشگر ۱۵٫۳ اینچی ارائه می‌دهد.

مقاله‌های مرتبط:

  • اپل ایده تولید مک بوک تاشدنی ۲۰ اینچی را بررسی می‌کند
  • عرضه آیپد تاشو تا سال ۲۰۲۵ قوت گرفت؛ ال‌جی تولیدکننده احتمالی پنل‌های منعطف خواهد بود

لنوو پیش‌تر در سال ۲۰۲۰ لپ تاپی تاشدنی به نام X1 Fold عرضه کرد. آن محصول، اولین لپ تاپ مجهز به نمایشگر تاشدنی در دنیا بود. لنوو اوایل امسال لپ تاپش را به‌روز کرد. مدل جدید لپ تاپ لنوو در حالت عادی نمایشگر ۱۶٫۳ اینچ دارد و وقتی تا شود نمایشگر ۱۲ اینچ ارائه می‌دهد. ایسوس نیز با ذن‌بوک ۱۷ فولد در بازار لپ تاپ‌های تاشدنی وارد شده است.

رسانه‌ی کره‌ای The Elec به نقل از منبعی آگاه می‌نویسد اپل افزون‌بر مک بوک تاشدنی روی دستگاه دیگری با فرم‌فکتور مشابه کار می‌کند که قرار است جایگزین تبلت‌های سری آیپد مینی شود. احتمالاً این دستگاه در سال ۲۰۲۵ عرضه خواهد شد.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا