سرور مجازی
zoomit

One UI 5 برای گلکسی A22 و هر دو نسخه‌ 4G و 5G گلکسی A23 منتشر شد

سامسونگ در ارائه‌ی به‌روزرسانی One UI 5.0 که براساس اندروید ۱۳ توسعه داده شده، عملکرد بسیار خوبی داشته است. گلکسی A22 که سال ۲۰۲۱ به‌طور پیش‌فرض با One UI 3.1 روانه‌ی بازار شد مدتی بعد One UI 4.0 مبتنی‌بر اندروید ۱۲ را دریافت کرد. اکنون به‌روزرسانی جدیدی با شناسه‌ی A225FXXU3CVK3 برای این دستگاه منتشر شده است. این آپدیت درحال‌حاضر برای کاربران آلبانی، اتریش، بلغارستان، کرواسی، فرانسه، آلمان، یونان، مجارستان، ایتالیا، مقدونیه، لهستان، پرتغال، رومانی، صربستان، اسلواکی، اسلوونی، اسپانیا، سوئیس، جمهوری چک و چند ناحیه‌ی دیگر دردسترس قرار گرفته است.

به‌نوشته‌ی GSMArena، نسخه‌ی 4G و 5G گلکسی A23 نیز به‌ترتیب با نسخه‌های جدید A235FXXU1BVK8 و A236BXXU2BVK7 به‌روزرسانی شده‌اند. این آپدیت برای دارندگان گوشی مذکور در روسیه و آلمان و سایر کشورهای اروپایی منتشر شده است.

مقاله‌ی مرتبط:

  • اندروید ۱۳ برای گوشی‌های گلکسی S20 FE 5G و A32 4G و A51 5G منتشر شد
  • کدام گوشی‌ها و تبلت‌های سامسونگ اندروید 13 را دریافت خواهند کرد

باید توجه داشته باشید که انتشار به‌روزرسانی‌های سیستم‌عامل، معمولاً به‌طور تدریجی انجام می‌شود و شاید برخی کاربران آن را زودتر و برخی دیرتر دریافت کنند. برای بررسی آپدیت‌های جدید می‌توانید به در منوی تنظیمات گوشی هوشمند اندرویدی خود به بخش به‌روزرسانی‌ها مراجعه کنید. علاوه‌براین می‌توانید درصورت تمایل با دانلود فایل به‌روزرسانی، آن را به‌طور دستی روی گوشی خود فلش کنید.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا