سرور مجازی
zoomit

رندر وان پلاس ۱۱ تغییر قابل توجه پنل پشتی را به تصویر می‌کشد

خبرگزاری گجت‌گنگ مشخصات و رندر منتسب به وان پلاس ۱۱ را فاش کرده است. این وب‌سایت می‌گوید در ابتدا قرار بوده گوشی موردبحث با نام وان پلاس ۱۱ پرو عرضه شود، اما چینی‌ها در نهایت نام وان پلاس ۱۱ را انتخاب کرده‌اند. ظاهراً این گوشی قرار است در دو رنگ سبز و مشکی دردسترس قرار بگیرد. وان پلاس عادت دارد که مدل سفید گوشی‌هایش را برای بازار چین عرضه کند.

وان پلاس ۱۱ / OnePlus 11 از نمای پشتی تصویر فاش شدهتصویر منتسب به وان پلاس ۱۱

عبارت هسل‌بلاد به مرکز جزیره‌ی دوربین در پنل پشتی منتقل شده است و اکنون چینش افقی دارد. جزیره‌ی دوربین وان پلاس ۱۱ نسبت‌به وان پلاس ۱۰ پرو تغییری مهم تجربه کرده است. این جزیره در نسل جدید طراحی دایره‌ای دارد و از سه دوربین و فلاش LED میزبانی می‌کند. این در حالی است که جزیره‌ی دوربین وان پلاس ۱۰ پرو طراحی تقریباً مربعی داشت.

ماژول دوربین وان پلاس ۱۰ پرو

وان پلاس ۱۰ پرو

مقاله‌ی مرتبط:

  • مشخصات گوشی وان‌ پلاس 11 پرو پیش از رونمایی فاش شد

شایعه‌ها می‌گویند وان پلاس ۱۱ با پردازنده‌ی Snapdragon 8 Gen 2 و نمایشگر ۶٫۷ اینچ AMOLED با وضوح +QHD و ۱۶ گیگابایت رم و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی تولید می‌شود.

احتمالاً گوشی جدید وان‌پلاس در پنل پشتی دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۴۸ مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتوی ۳۲ مگاپیکسلی با بزرگ‌نمایی دو برابری خواهد داشت. گفته می‌شود وان پلاس ۱۱ باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی دارد و از شارژ ۱۰۰ وات پشتیبانی می‌کند.

گوشی وان پلاس ۱۱ احتمالاً در فصل اول ۲۰۲۳ از راه می‌رسد.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا