سرور مجازی
zoomit

ناتینگ با ورود به بازار آمریکا به‌دنبال شاخ‌به‌شاخ‌شدن با اپل است

براساس گزارش مک‌رومرز، کارل پی، بنیان‌گذار و مدیرعامل برند ناثینگ، اعلام کرده که شرکت تحت مدیریتش در تلاش است گوشی جدیدی در بازار آمریکا عرضه کند تا سراغ رقابت مستقیم با آیفون برود. کارل پی می‌گوید ناتینگ برای عرضه‌ی دستگاهش، در حال «مذاکرات اولیه» با اپراتورهای آمریکایی است.

ناتینگ در سال ۲۰۲۲ اولین گوشی هوشمند خود را در بیش از ۴۰ بازار دنیا شامل بریتانیا، ژاپن، هند و چند کشور در اروپا عرضه کرد. ناتینگ در آن زمان گفت که هیچ برنامه‌ای برای عرضه‌ی گسترده‌ی Nothing Phone 1 در بازار ایالات متحده ندارد.

کارل پی می‌گوید دلیل عرضه نشدن گوشی ناتینگ در بازار آمریکا این بوده که برای حضور در این بازار باید پشتیبانی فنی گسترده‌ای از سوی اپراتورها ارائه شود و هر کدام از اپراتورها یک‌سری پیش‌نیازها دارند. به گفته‌ی مدیرعامل ناتینگ، آن‌ها در زمان عرضه‌ی فون وان آمادگی لازم را نداشته‌اند تا دستگاه خود را روانه‌ی بازار آمریکا کنند.

به‌نظر می‌رسد دستگاهی که ناتینگ در پی عرضه برای بازار آمریکا است، با فون وان تفاوت دارد: «اکنون در حال مذاکره با شماری از اپراتورهای آمریکا هستیم تا احتمالاً در آنجا محصولی جدید را عرضه کنیم.»

مدیرعامل ناتینگ صراحتا گفته است که می‌داند رقابت با اپل در بازار آمریکا کار بسیار مشکلی است. او می‌گوید اپل ازطریق سرویس‌هایی مثل آی‌مسیج و ایردراپ محبوبیت زیادی در بین نسل زد دارد و به همین دلیل توانسته است به سلطه‌ی قابل توجهی بر بازار موبایل دست پیدا کند.

مقاله‌های مرتبط:

  • بررسی ناتینگ فون ۱ [به‌همراه بررسی ویدئویی]
  • گوشی بعدی Nothing احتمالاً بدون چراغ‌های LED چشمک‌زن پشتی عرضه خواهد شد

ناتینگ تا به امروز بیش از یک میلیون محصول در سراسر دنیا فروخته است. آمار فروش هدفون ایر وان به ۶۰۰٬۰۰۰ واحد و آمار فروش گوشی فون وان به ۵۰۰٬۰۰۰ واحد رسیده است.

ناتینگ انتظار دارد که درآمدش تا پایان سال جاری میلادی بیش از ۱۰ برابر افزایش پیدا کند و از ۲۰ میلیون دلار در سال ۲۰۲۱ به ۲۵۰ میلیون دلار در سال ۲۰۲۲ برسد. البته این شرکت نوپا همچنان در حال ضرردهی است.

مدیرعامل ناتینگ ضرردهی این برند را تا حدی به تغییرات ارز نسبت می‌دهد. او می‌گوید ناتینگ خریدهایش را با دلار انجام می‌دهد، اما درآمدش به یورو و پوند و روپیه‌ی هند است. ناتینگ انتظار دارد که تا سال ۲۰۲۴ به سوددهی برسد.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا