سرور مجازی
اخبار آی تیتکنولوژیفناوری

گزارش یک رسانه‌‌ کره‌ جنوبی: منتظر گلکسی S21 FE نباشید

کاربران بسیاری منتظر عرضه گلکسی S21 FE هستند. با وجودی که گفته شده بود مشکلات تولید این موبایل برطرف شده است، اما «Ddaily»، یکی از رسانه‌های کره جنوبی می‌گوید ظاهرا سامسونگ قصد ندارد گلکسی S21 FE را به بازار عرضه کند و کاربران منتظر چنین موبایلی نباشند.

این در حالی است که گلکسی S21 FE در ماه ژوئیه با مشخصات کامل در TENAA چین رویت شد و گمان آن می‌رفت به زودی عرضه شود. همچنین گزارش‌هایی در مورد عرضه آن در ماه اکتبر منتشر شده بود. اما حالا رسانه کره‌ جنوبی حرف دیگری می‌زند.

در گزارش منتشر شده آمده است که یکی از مقامات سامسونگ الکترونیکس گفته که این شرکت رویداد آنپکد گلکسی S21 FE‌ را که قرار بود اواسط ماه اکتبر برگزار شود، لغو کرده است. در نتیجه ظاهرا کره‌ای‌ها در حال بررسی لغو تولید و عرضه این موبایل هستند.

در ادامه گزارش، رسانه کره جنوبی به این نکته اشاره می‌کند که یکی از دلایل لغو تولید گلکسی S21 FE‌ به فروش خوب گلکسی زد فلیپ ۳ مربوط می‌شود. از دیگر دلایل چنین تصمیم احتمالی نیز می‌توان به کمبود جهانی تراشه اشاره کرد.

چند روز قبل نیز گزارشی مبنی بر تولید تنها ۱۰ هزار دستگاه گلکسی S21 FE منتشر شد که با توجه به فروش نسل قبلی‌اش، رقم بسیار پایینی به حساب می‌آید. به فاصله کوتاهی، گزارش جدیدتری منتشر شد که می‌گفت کره‌ای‌ها پس از تولید ده هزار دستگاه از این گوشی، توانسته‌اند مشکلات تولید را برطرف کنند.

طبق گزارش‌ها، گلکسی S21 FE از یک نمایشگر سوپر امولد ۶.۴۱ اینچی با وضوح ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ بهره می‌برد و نرخ تازه‌سازی آن ۱۲۰ هرتز است. تراشه این دستگاه اسنپدراگون ۸۸۸ خواهد بود که از مودم ۵G بهره می‌برد. این تراشه یک هسته Cortex-X1 با فرکانس ۲.۹۰ گیگاهرتز و سه هسته Cortex-A78 با فرکانس ۲.۸۰ گیگاهرتز و ۴ هسته کم مصرف با فرکانس ۲.۲ گیگاهرتز دارد. پردازشگر گرافیکی نیز آدرنو ۶۶۰ است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا