سرور مجازی
zoomit

اچ پی مانیتور 4K جدیدی با فناوری IPS Black و پشتیبانی از تاندربولت ۴ معرفی کرد

اچ‌پی امروز محصولات مختلفی معرفی کرد و به‌نظر می‌رسد با این دستگاه‌ها، کاربران حرفه‌ای را هدف قرار داده است. این محصولات با تمرکز بر قابلیت‌های چندوظیفه‌ای، بهره‌وری و سهولت کار از راه‌دور طراحی شده‌اند و هرکدام از آن‌ها ویژگی‌های جالبی را دراختیار کاربران قرار می‌دهند. مانیتور Z32K G3 اچ‌پی، ازجمله جذاب‌ترین محصولات جدید این شرکت است که وضوح 4K را ارائه می‌دهد و از فناوری IPS Black استفاده می‌کند.

مانیتور جدید اچ‌پی نشان می‌دهد این شرکت در حوزه‌ی نمایشگر در مسیر درستی قرار گرفته است. غیر از Z32K G3 جدید، UltraSharp 32 4K این شرکت، تنها مانیتوری بود که از فناوری IPS Black استفاده می‌کرد.

مزیت اصلی فناوری IPS Black تقریباً همان‌چیزی است که از اسم این تکنولوژی به‌ذهن خطور می‌کند؛ کنتراست و رنگ مشکی عمیق‌تر. به‌نوشته‌ی DigitalTrends، مانیتور Z32K G3 از نسبت کنتراست ۲۰۰۰:۱ بهره می‌برد و این درحالی است که نسبت رایج کنتراست ۱۰۰۰:۱ است. علاوه‌براین رنگ‌های مشکی در این محصول جدید نسبت به پنل‌های IPS معمولی تا ۴۱ درصد عمیق‌تر نشان داده می‌شوند. حداکثر سطح روشنایی این نمایشگر نیز ۴۰۰ نیت است و رنگ‌های دقیق و تصاویر واضحی را تولید می‌کند.

مقاله‌ی مرتبط:

  • اولین مانیتور گیمینگ HP با برند HyperX معرفی شد
  • HP مانیتور Z24m را با قابلیت مشابه Center Stage اپل معرفی کرد

ابعاد مانیتور اچ‌پی Z32K G3 معادل ۳۱٫۵ اینچ و وضوح آن 4K است. این شرکت با استفاده از تاندربولت ۴ و پهنای‌باند داده تا ۴۰ گیگابیت برثانیه، زاویه‌ی دید فوق‌العاده و پشتیبانی از حداکثر دو نمایشگر 4K را وعده می‌دهد. علاوه‌بر ترکیب iPS Black و تاندربولت ۴، این محصول همچنین از پورت USB C، HDMI 2.0، DisplayPort 1.4 و چهار درگاه USB A پشتیبانی می‌کند.

تمرکز بر قابلیت‌های چندوظیفه‌ای در مانیتور جدید اچ‌پی یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های آن است. این محصول به سوئیچ KVM مجهز شده است که به شما کمک می‌کند به‌راحتی بین دو رایانه‌ روی یک نمایشگر جابه‌جا شوید. علاوه‌براین می‌توانید از هر دو رایانه‌ در Z32K G3 به‌طور هم‌زمان استفاده کنید. این محصول حاشیه‌های باریکی دارد و امکان چرخش، تنظیم شیب و ارتفاع را دردسترس کاربران قرار می‌دهد. اچ‌پی قصد دارد این مانیتور را در ماه نوامبر عرضه کند ولی قیمت دقیق آن هنوز مشخص نیست.

به‌هرحال نمایشگر جدید HP Z32K G3 می‌تواند نظر بسیاری از کاربران حرفه‌ای و خلاق را به‌خود جلب کند. همان‌طور که اشاره شد این محصول دومین نمایشگر مبتنی‌بر فناوری IPS Black درجهان است و با توجه به قیمت اولین نمونه‌‌ی آن، انتظار داریم با برچسب قیمت بین ۱۰۰۰ تا ۱۲۰۰ دلار روانه‌ی بازار شود.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا