سرور مجازی
فضای مجازی

سرور مجازی (VPS)چیست؟

—————- رپرتاژ آگهی —————–

سرور مجازی (Virtual Private Server) با نام اختصاری VPS لینوکس و ویندوز از دیگری خدماتی است که به عنوان یکی از خدمات اصلی میزبانی وب در Server.ir به صورت تخصصی پیاده سازی گردیده است.
این خدمات با هر دو زیرساخت سرور های مجازی سنتی (پلتفرم های مجازی ساز مانند KVM) و فناوری های نوین سرورهای ابری (ایروسرور) یکی از وجوه تمایز و خدمات تخصصی این مجموعه می باشد که وب سایت های بسیار پر بازدید و معتبری در ایران در حال استفاده از این خدمات به عنوان زیرساخت میزبانی وب خود هستند.
اگر قصد خرید سرور مجازی را دارید در ادامه توضیحات مربوط به این سرویس را بطور کامل مطالعه کنید و در صورت نیاز به راهنمایی میتوانید با تیم پشتیبانی سرور دات آی آر در تماس باشید. خدمات سرور مجازی دارای انواع سیستم عامل های لینوکس و ویندوز در داخل و خارج از کشور می باشد که با امکان ارائه ویژگی های مختلفی مانند هارد پر سرعت، رم DDR4، ترافیک نامحدود و… طیف وسیعی از کاربری های متفاوت فنی و تجاری را پوشش می دهد.

قیمت و خرید سرور مجازی (VPS)
جهت مشاهده قیمت و خرید سرور های مجازی برروی باکس های بالا کلیک نمایید تا به صفحه ی تعرفه های این سرور ها هدایت شوید.
یکی از تفاوت های اصلی سرور مجازی از بعد قیمتی برای کاربرانی که قبلاً از هاست اشتراکی استفاده می کرده اند این است که در هاست اشتراکی دوره های خرید سالانه رایج است اما در خدمات سرور مجازی عموماً پرداخت ماهانه امری رایج تر است. گرچه با پرداخت سالانه تعرفه خرید سرور مجازی خود می توانید از تخفیف و قیمت های ارزان تر بهره مند گردید اما به هر حال عموماً به دلیل بالاتر بودن قیمت تمدید سالانه، کاربران تمایل به پرداخت به صورت ماهانه دارند.

قیمت سرور مجازی در ارائه دهندگان خدمات هاستینگ متفاوت است و بستگی به زیرساخت های نرم افزاری مورد استفاده، سخت افزار میزبان خدمات شما، میزان فروش سرور مجازی بر روی یک سرور (OverSell)، کیفیت و خدمات پشتیبانی و بسیاری موارد دیگر دارد اما به هر حال عموماً بازه قیمتی از هاست اشتراکی بالاتر و از سرور اختصاصی پایین تر است.

جهت مشاهده و مقایسه قیمت های Server.ir در این خصوص می توانید به صفحه سرور مجازی ایران و سرور مجازی خارج مراجعه نمایید. مجدداً شما را به چالش مقایسه خدمات دعوت می کنیم و مشتاقانه با تمام توان و تلاش منتظریم تا شما را با دنیایی متفاوت از میزبانی آشنا کنیم. شعار که نه، تلاش ما “نگرش جهانی، میزبانی ایرانی” است.
 

در چه مواردی از سرور مجازی (VPS) استفاده کنیم؟
از نظر سطوح خدمات میزبانی وب، سرور مجازی جایگاهی بین خدمات هاست اشتراکی و سرور اختصاصی دارد. البته این تعریف بسیار سنتی و ساده است اما به صورت مختصر تصویر کلی صحیحی را در ذهن شما ایجاد می کند.
عموماً دو گروه دلیل وجود دارد که شما را ملزم به مهاجرت از هاست اشتراکی به vps می کند: یکی اینکه میزان مصرف منابع سایت یا نرم افزار شما به دلایلی مانند افزایش میزان بازدید یا پیچیدگی پردازش ها فراتر از محدودیت های هاست اشتراکی باشد و دیگری این که به دسترسی هایی مانند امکان نصب و پشتیبانی از زبان های برنامه نویسی، استفاده از پورت های خاصی که در هاست اشتراکی ممنوع است، دسترسی های کنسول و… نیاز داشته باشید. همچنین اگر به هر دلیلی هاست اشتراکی پاسخ شما را ندهد و نیاز به سرور داشته باشد اما سرور اختصاصی، منابع یا قیمت های بالاتر از حد مورد نیاز و انتظار شما داشته باشد با تهیه سرور vps می توانید تقریباً تمام امکانات سرور اختصاصی را با هزینه کمتری در اختیار داشته باشید.

منبع:
https://server.ir/%D8%B3%D8%B1%D9%88%D8%B1-%D9%85%D8%AC%D8%A7%D8%B2%DB%8C/
 
 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا