سرور مجازی
zoomit

عرضه جهانی سری P50 هواوی سال آینده آغاز می‌شود

چند ماه پیش، هواوی سری P50، پرچم‌دار جدید خود را در بازار چین عرضه کرد. از آن زمان، شایعات در مورد عرضه جهانی این خانواده همچنان ادامه دارد. اما اکنون می‌دانیم این دستگاه‌ها چه زمانی در سراسر جهان عرضه خواهند شد.

به گزارش گیزموچاینا و به نقل از تک‌رادار، هواوی تأیید کرده است که گوشی‌های پرچم‌دار سری P50 سال آینده، یعنی در ۲۰۲۲، برای اولین بار در سراسر جهان عرضه خواهند شد.

این کمپانی هنوز زمان دقیق عرضه را فاش نکرده، اما گفته است که عرضه سری P50 برای مشتریان خارج از کشور اوایل سال آینده انجام می‌شود. این امر نشان می‌دهد که غول فناوری چینی قصد دارد هر دو دستگاه P50 و P50 پرو را به بازارهای جهانی وارد کند. با توجه به شرایط کنونی بازار، انتظار داریم که این گوشی‌ها در بازار اروپا در دسترس باشند اما به نظر نمی‌رسد در ایالات متحده آمریکا و کانادا دیده شوند.

همچنین، از آنجا که ایالات متحده آمریکا استفاده از خدمات گوگل در دستگاه‌های این شرکت را منع کرده است، دستگاه‌های آینده این برند از HarmonyOS انحصاری هواوی استفاده می‌کنند. درحالی‌که سیستم‌عامل این شرکت در چین با استقبال خوبی روبه‌رو شده است، به نظر می‌رسد نحوه عملکرد آن برای مخاطبان جهانی نیز جالب باشد.

هواوی P50 پرو دارای صفحه‌نمایش ۶٫۶ اینچی خمیده OLED با وضوح ۲۷۰۰ در ۱۲۲۸ پیکسل، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و نرخ نمونه‌برداری لمسی ۳۰۰ هرتزی است و می‌تواند تا ۱٫۰۷ میلیارد رنگ را نشان دهد. درون این دستگاه از تراشه پرچم‌دار اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام استفاده شده است. بااین‌حال، پردازنده این تلفن هوشمند از اتصال 5G پشتیبانی نمی‌کند و محدود به 4G می‌شود. نوع دیگری از این دستگاه نیز وجود دارد که درون آن از تراشه HiSilicon Kirin 9000 SoC خود شرکت استفاده شده است.

گوشی جدید هواوی دارای دو دوربین اصلی است، ‌یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی f/1.8 آر‌جی‌بی (RGB) و یک سنسور ۴۰ مگاپیکسلی f/1.6 سیاه و سفید. همچنین یک لنز ۱۳ مگاپیکسلی اولترا واید انگل f/2.2 و یک لنز تله فوتو ۶۴ مگاپیکسلی f/3.5 با OIS آن‌ها را همراهی می‌کنند. همچنین در قسمت جلویی، یک دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی f/2.4 با پشتیبانی از فوکوس خودکار و لرزشگیر AIS دیده می‌شود.

همان‌طور که گفته شد، این دستگاه از سیستم عامل HarmonyOS 2.0 خود شرکت استفاده می‌کند و درون آن یک باتری ۴۳۶۰ میلی‌آمپر ساعتی قرار گرفته است که از شارژ سریع ۶۶ واتی، شارژ سریع بی‌سیم ۵۰ واتی و شارژ بی‌سیم معکوس پشتیبانی می‌کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا