سرور مجازی
سخت افزار

با اس اس دی XPG S70 حافظه PS5 خود را ارتقا دهید

—————- رپرتاژ آگهی —————–

به دنبال حافظه SSD سازگار با PS5 با بالاترین سرعت هستید؟
خبر خوب اینکه ADATA، تولید کننده ماژول‌های حافظه پرسرعت، محصولات گیمینگ و دیگر محصولات الکترونیکی، به تازگی اعلام کرد که دو محصول SSD این شرکت بطور کامل با کنسول PS5 سازگار هستند.
این حافظه‌ها، XPG S70 BLADE و SSD جدید این شرکت یعنی ADATA LEGEND 840 هستند.
سازگاری این درایوهای جامد، طی آزمایش‌های اخیر انجام شده توسط ADATA تایید شده است.

هر دوی این SSD ها، با ارائه عملکرد فوق العاده، هیت سینک‌های خنک کننده و ظرفیت تا 2 ترابایت، گزینه‌های بسیار مناسبی برای کاربران PS5 جهت افزایش ظرفیت کنسول خود هستند.
همچنین این حافظه‌ها به عنوان جایگزین ارزان‌تری برای تعویض حافظه ذخیره سازی کنسول PS5 نیز قابل استفاده هستند. هر دو محصول، از نظر قیمت، عملکرد و ظرفیت، گزینه‌های مختلفی را برای پوشش نیازهای متفاوت کاربران ارائه می‌دهند.

 

XPG GAMMIX S70 BLADE M.2 2280 SSD

حافظه GAMMIX S70 BLADE M.2 2280 SSD با بهره مندی از جدیدترین رابط PCIe Gen4 به کاربران اجازه می‌دهد تا با سرعت خواندن و نوشتن به ترتیب 7400 و 6800 مگابایت بر ثانیه، بر رقبای خود در بازی‌ها غلبه کنند (برای مشاهده سازگاری آن با کنسول PS5 از این لینک استفاده کنید).

 

حافظه‌ XPG GAMMIX S70 سازگار با PS5
بهترین SSD برای PS5
XPG GAMMIX S70 برای استفاده به عنوان حافظه PS5

همچنین GAMMIX S70 BLADE با داشتن هیت سینک آلومینیومی مقاوم در برابر حرارت، گرما را به‌طور موثری از بین برده و دما را تا 20% کاهش می‌دهد. این محصول اکنون با گارانتی 5 ساله آونگ در ایران عرضه شده است.
 

ADATA LEGEND 840 M.2 2280 SSD

حافظه LEGEND 840 یکی از جدیدترین SSD های معرفی شده توسط برند ADATA است که به زودی در بازار عرضه خواهد شد.
این SSD با بهره مندی از تکنولوژی‌های PCIe Gen4 x4 و NVMe 1.4، سرعت خواندن و نوشتن به ترتیب 5000 و 4500 مگابایت بر ثانیه را جهت اجرای روان و بدون تاخیر بازی‌ها ارائه می‌دهد. همچنین در حافظه LEGEND 840 از فناوری SLC caching و HMB یا Host Memory Buffer نیز استفاده شده است.
این محصول به زودی با گارانتی آونگ به بازار عرضه خواهد شد.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا