سرور مجازی
سرور

دانلود سرویس پک سرور hp

در این مقاله با دانلود سرویس پک سرور hp یا دانلود ssp سرور hp اشاره خواهیم داشت.لینک های دانلود با لینک مستقیم درج شدند.

سرویس پک چیست؟

سرویس پک یا service pack که با نام انحصاری ssp ارایه میشوند مجموعه ای از آپدیت های نرم افزاری برای مدیریت بهتر سخت افزار و رفع باگ های موجود است که هر ساله آپدیت های زیادی ارایه میشود.

نسبت ارایه سرویس پک در هر شرکتی متفاوت است مثلا در چند سال قبل که آپدیت ها اینترنتی نبود یا بهتره بگوییم اینترنت خیلی کم در دسترس بود شرکت هایی مثل ماکروسافت برای رفع اشکالات و باگ امنیتی در ویندوز یا سخت افزار ها مجموعه ای از آپدیت ها را برای پچ کردن باگ ها ارایه میداد که با نام سرویس پک ۱ یا سرویس پک ۲ ما آنهارا میشناختیم و خیلی مهم بود که ویندوز xp ما سرویس پک ۲ باشد.

شرکت اچ پی نیز مانند همه شرکتهای دیگر آپدیت های خود را توسط سرویس پک ها ارایه میدهد.که در این مقاله با انواع آنها و آپدیت ترینشان اشاره خواهیم کرد.

نوشته های مشابه

دانلود سرویس پک سرور hp

آپدیت فریمور آیلو

اگر پست آپدیت فریمور آیلو را دیده باشید در آن اشاره کردیم به آپدیت ilo که کنسول مدیریت از راه دور ما با سرور است و منوط به جبر جغرافیایی نیست و از هر جای دنیا در صورتی که آیپی اختصاصی تعریف کرده باشیم دسترسی به سرور داریم.

در این پست اشاره شد به آپدیت آیلو سرور g8 و آپدیت ilo سرور g7 که تغییرات آن بعد از آپدیت قابل رویت بود و امکاناتی اضافه شد به سرویس ما.

در مقاله آپدیت آیلو ما صرفا یک سرویس و آن هم سرویس ilo را ارتقا دادیم در صورتی که فریمورهای دیگر ما در سرور در ورژن های قدیمی خود باقی ماندند و صرفا فقط آیلو ما آپدیت روز شد در صورتی که برای نظم در سخت افزار و کارایی بهتر حتی سرعت بیشتر ما باید سخت افزارمان را در بروزترین حالت ممکن نگه داریم.

برای مثال شما نمیتوانید با فریمورهای قدیمی که در شاسی های g7 یا نسل ۷ اوبونتو ۱۸٫۰۴ نصب کنید بلکه باید فریمور را آپدیت کرده سپس اقدام به نصب ابوونتو کنید زیرا لایسنس نسل ۷ برای اوبونتو ۱۴٫۰۴ است نه ورژن ۱۸ که با آپدیت فریمورها این امکان میسر میشود.

دانلود سرویس پک سرور hp

یا میتوانیم دانلود service pack server hp و یا دانلود ssp سرور hp هم اشاره کنیم که در لینک های زیر ما آپدیت ترین گزینه ها را برای شما با نرخ مشخصات دقیق ارایه میدهیم.

لینک ها بصورت مستقیم هستند و بصورت نیم بها محاسبه خواهند شد.

دانلود سرویس پک سرور gen9 و gen 10

download service pack (ssp) server hp gen9 and gen 10

تاریخ انتشار:۲۰۲۱/۵/۰

لینک دانلود ssp سرور g9-g19

https://dl.famaserver.com/ssp/gen9-gen10/P35938_001_spp-2021.05.0-SPP2021050.2021_0504.129g9.g10.iso

دانلود سرویس پک سرور gen8

download service pack(ssp) server hp gen8

تاریخ انتشار:۲۰۲۰/۹/۰

لینک دانلود

https://dl.famaserver.com/ssp/gen-8/P03093_001_spp-Gen8.1-SPPGen81.4.iso

دانلود سرویس پک سرور gen7

download service pack(ssp) server hp gen7

تاریخ انتشار:۲۰۲۰/۹/۰

لینک دانلود

https://dl.famaserver.com/ssp/gen-7/P04243_001_spp-g7.1-SPPG71.3.iso

در مقالات آینده آموزش نصب ssp سرور اچ پی را آموزش خواهیم داد.

موفق باشید.

مقاله اصلی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا