سرور مجازی
سرور

Vps مناسب بایننس

در این مقاله به بهترین Vps مناسب بایننس و معایب و مزایا آن میپردازیم, استفاده از سرور بایننس و مقایسه آن با استفاده از vpn, با ما همراه باشید.

سرفصل ها

  • بایننس
  • Vps مناسب بایننس
    • مزیت استفاده از vps مناسب بایننس:
  • تفاوت vps و vpn در بایننس
  • مزایا استفاده از سرور بایننس بجای vpn
  • معایب استفاده از سرور بجای vpn
  • مزایا و معایب استفاده از vpn بجای vps در بایننس
  • بهترین کشور برای بایننس

بایننس

در مقاله سرور بایننس در مورد چگونگی استفاده و استفاده از سرور مجازی برای ترید کردن یا خرید و فروش ارزهای دیجینال پرداختیم و در این مقاله قصد معرفی Vps مناسب بایننس را داریم .

بایننس یک صرافی دیجیتال میباشد که یکی از بهترین های روز دنیا میباشد که خدمات بیشمار و خیلی امنی را برای همه کاربران ایجاد کرده تا در محیطی امن اقدام به خرید و فروش ارز های دیجیتال و… کنند , یکی از دلایل مهمی که کاربران را سوق استفاده از بایننس را میدهد مهلت ۴۸ ساعته برای جابجایی داراییها در شرایط تحریمی و … میباشد.

نوشته های مشابه

متاسفانه این صرافی کشور عزیزمان ایران و کشورهای دیگری را مشمول تحریم های اتحادیه اروپا (منع معامله با کشورهای لیست سیاه) بعلاوه کشورهای زیادی مثل آلمان و فرانسه , را مشمول اهراز هویت برای معامله کرده است.

اما کشورهایی مانند فنلاند , هلند و چند کشور دیگر نیازی به اهراز هویت برای معامله را تا سقف مشخصی میتوانند بدون اهراز هویت معامله کنند.

Vps مناسب بایننس

یکی از مهمترین گزینه ها برای انتخاب سرور ترید سرعت پردازش و سرعت خواندن و نوشتن اطلاعات میباشد. در لیست زیر برخی از مهمترین گزینه ها را برای انتخاب درست سرور بایننس برای شما لیست کردیم.

مزیت استفاده از vps مناسب بایننس:

۱-سرعت پردازش

۲- cpu سرور اصلی

۳- نسل رم و سرعت فرکانس رم

۴-سرعت خواندن و نوشتن دیتا در هارد

۵-پورت اینترنت سرور

۶-پشتیبانی مناسب

۷-آیپی اختصاصی بایننس

موارد ذکر شده مهمترین فاکتورهای انتخاب سرورمجازی بایننس میباشد , سرور ترید فاماسرور همه فاکتورهای ذکر شده را دارا میباشد و از پردازشگر های نسل جدید , رم های ddr4 با فرکانس بالا , هارد های nvme که در حال حاضر پرسرعترین هاردهای موجود دنیا میباشند , پورت شبکه ۱ گیگ و پشتیبانی ۲۴ ساعته برخوردار است .

تفاوت vps و vpn در بایننس

یکی از دغدغه های بزرگ تریدرها هزینه های موجود و امنیت داراییهای آنها میباشد که فاکتور اصلی آن هزینه میباشد , استفاده از vps برای بایننس شک و تردید لو رفتن هویت کاربر را به سفر میرساند و همین امر موجب استقبال از سرور مجازی برای استفاده از صرافی ها شده , و عده ای نیز از وی پی ان برای بایننس استفاده میکنند که در کنار هزینه کمتر آن نسبت به vps مشکلات فراوانی را اعمال میکند که در زیر آنها را لیست خواهیم کرد.

مزایا استفاده از سرور بایننس بجای vpn

در لیست زیر برخی مزایا و معایب استفاده از سرور بجای وی پی ان برای استفاده در صرافی ها را عنوان خواهیم کرد که مستقیم با دارایی های کاربران در ارتباط است.

۱-ریسک ۰ درصد مسدود شدن حساب

۲- هویت ثابت و امن

۳- تغییر نکردن آیپی

۴- عدم حساسیت صرافی به سرور

۵-امکان استفاده در صورت وضع قوانین جدید آن کشور(مثلا در حال حاضر کشور آلمان مشمول مالیات میشود و کاربرانی که با آیپی آلمان , از قدیم در حال استفاده بودند شامل این قوانین نمیشوند و فقط کاربران جدید باید با آیپی آلمان اهراز هویت کنند.)

۶-اتصال در کامپیوتر و تلفن همراه

۷- اتصال ۲۴ ساعته

۸-عدم اعمال محدودیت های شبکه ای

۹- عدم تاثیر در اختلالات اینترنت

Vps مناسب بایننس

معایب استفاده از سرور بجای vpn

طبیعتا هر مزایا یک معایبی نیز دارد که تنها عیب استفاده از سرور مجازی بجای وی پی ان هزینه آن میباشد که طبیعتا هزینه اجاره سخت افزار و آیپی تفاوتهایی با سرویس های وی پی ان دارند.

پیشنهاد میکنیم حدالمکان از سرور برای استفاده از صرافی ها استفاده کنید زیرا اختلالات اینترنت باعث عدم اتصال به بایننس میشود گاهی که در سرور مجازی این اختلالات تاثیری در روند اتصال شما ایجاد نخواهد کرد.

برای خرید وی پی اس برای بایننس یا خرید سرور مجازی مخصوص ترید میتوانید از سایت فاماسرور و از قسمت سرور بایننس(سرور ترید) اقدام به انتخاب پلن مورد نظر کنید یا با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید تا از پشتیبانی و مشاوره رایگان بهره مند شوید.

مزایا و معایب استفاده از vpn بجای vps در بایننس

برای درک بهتر این مثاله این نکته را ذکر میکنیم که در وی پی ان یک آیپی وجود دارد و صدها کاربر که هر کاربر با اکانتهای مختلفی در حال استفاده است و شامل محدودیت ریت دانلود و آپلود است که در vps اینچنین نیست ئ محدودیت در ریت دانلود و آپلود وجود ندارد و صرفا یک کاربر میتواند از آن استفاده کند.

در وی پی ان شما باید خرید آی پی ثابت برای بایننس را انتخاب کنید که این یک شو تبلیغاتی میباشد و نمیتوان روی یک سرور بیش از تعداد مشخصی آیپی استفاده کرد که این محدودیت را کاربران نمیتوانند از آن پی ببرند.

و نکته آخر هیچ ارزانی بی دلیل نیست چرا که اختلالات اینترنت در کشور ما بسیار زیاد است و محدودیت های روزانه در سرویس های vpn اعمال میشود که این مشکل گریبانگیر روزانه مصرف کنندگان آن است.

و تنها مزایا استفاده از وی پی ان راحتی استفاده میباشد که در صورت قطع ارتباط آیپی اصلی شما ریکوست به سمت سرور های بایننس ارسال میکند که خطر آفرین است.

بهترین کشور برای بایننس

در حال حاضر بهترین کشور مناسب بایننس که پینگ کمی به ایران داشته باشند یا بلعکس کشور های : فنلاند , هلند هستند که فاما سرور سرور بایننس فنلاند , سرور بایننس هلند را با قویترین سخت افزار ها از دیتاسنتر های خوب دارا میباشد.

پیشنهاد میشود از لوکیشن های آلمان , فرانسه , انگلیس , ژاپن , ایتالیا , بلژیک استفاده نکنید چون در حال اعمال محدودیت برای این صرافی بزگ هستند.

فاما سرور ارایه دهنده خدمات آیپی ثابت بایننس , سرور ترید , سرور بایننس , vps برای بایننس میباشد که از سخت افزار های قوی بهره مند است و از لوکیشن های امن جها اتصال سریع کاربران بدون اختلال بهره مند میباشد.

فاماسرور – Vps مناسب بایننس

مقاله اصلی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا