سرور مجازی
نرم افزار

نسخه جدید دستیار هوشمند HUAWEI Assistant با امکانات و ظاهر جدید

در صورتی که با Huawei Assistant آشنایی ندارید، باید گفت این برنامه یک دستیار منحصربه‌فرد در گوشی‌ها و تبلت‌های هواوی است که امکان دسترسی سریع به سرویس‌های مختلف را بدون نیاز به دانلود و نصب اپلیکیشن‌ها فراهم می‌کند.

به بیان دیگر، دستیار هوشمند هواوی به عنوان یکی از قابلیت‌های مدرن رابط کاربری EMUI، شما را از جستجو و مراجعه به تنظیمات گوشی‌ بی‌نیاز کرده و به کمک هوش مصنوعی پیشرفته، هر آنچه از نرم‌افزارها و فایل‌هایتان می‌خواهید به راحتی در اختیار شما می‌گذارد.

برای فعال کردن Huawei Assistant کافی است در صفحه اصلی (Home) گوشی یا تبلت، انگشت خود را به سمت راست بکشید.

اولین چیزی که از همان نگاه نخست درباره این نسخه جدید جلب توجه می‌کند، تغییر چینش کارت‌ها و ظاهر متفاوت Huawei Assistant است. در این بروزرسانی، اطلاعات بسیار بیشتری برای هر کارت نمایش داده می‌شود. همچنین رابط کاربری به دو بخش مجزای Moments و Feed تقسیم شده که در بخش Feed با اسکرول کردن می‌توان خبرها را مشاهده کرد. با اسکرول کردن در قسمت Moments نیز کارت‌های تعیین شده توسط کاربر نمایان می‌شود.

نوشته های مشابه

نحوه تنظیم دستیار هوشمندHuawei Assistant

با ضربه زدن بر روی دکمه More در گوشه بالایی صفحه، یک منو ظاهر می‌شود که از طریق آن می‌توان Huawei Assistant را تنظیم کرد. در نسخه جدید، شخصی‌سازی دستیار هواوی آسان‌تر از هر زمان دیگری است و کاربر به گزینه‌های متعددی دسترسی دارد. در این بخش می‌توان فیدهای اصلی را نیز تعیین کرد.

نسخه جدید دستیار هوشمند HUAWEI Assistant با امکانات و ظاهر جدید

کلیه کارت‌های نمایش داده شده در تصویر بالا (نظیر بازی، یادداشت، مخاطبین و…) جزء سرویس‌هایی هستند که می‌توانید به صفحه اصلی Huawei Assistant اضافه کنید. کافی است کارت‌های دلخواه را پس از لمس، نگه داشته و به یک فضای خالی در بخش Customization بکشید و رها کنید.

افزون بر سرویس‌های نمایش داده شده در تصویر بالا، شما می‌توانید با ضربه زدن بر روی علامت + در لبه بالایی صفحه، سرویس‌های بسیار بیشتری را انتخاب کنید. با فشردن دکمه Add مقابل هر سرویس، شما می‌توانید آنها را به لیست پیشین و نهایتاً به Huawei Assistant اضافه کنید.

Huawei Moments

با بازگشت به صفحه اصلی Assistant، کارت‌های پرشماری را مشاهده می‌کنید که می‌توانید آنها را ویرایش یا حذف کنید. با لمس طولانیِ کارت‌ها، یک منوی کوچک با گزینه‌هایی برای تنظیمات آن کارت ظاهر می‌شود. به عنوان مثال، در تصویر زیر کارت Weather (هواشناسی) را به همراه کلیه گزینه‌های موجود مشاهده می‌کنید.

با ضربه زدن بر روی تصویر پروفایل در صفحه اصلی Assistant، تنظیمات کلی اپلیکیشن نمایش داده می‌شود. شما در این بخش می‌توانید بهتر از هر زمان دیگری، نرم‌افزار Assistant را به دلخواه تنظیم کنید. مهم‌ترین گزینه‌های این قسمت، در ادامه ذکر شده است.

Greetings: در این بخش می‌توانید دو گزینه خوشامدگویی هوشمند یا دستی را انتخاب کنید.

AI Search: در این قسمت می‌توانید تنظیمات جست‌وجو و نتایج پیشنهادی را انجام داده و همچنین گزینه‌هایی مانند نمایش تبلیغات شخصی‌سازی شده را فعال یا غیرفعال کنید. امکان مشاهده تاریخچه جست‌وجوها و انتخاب موتور جست‌وجوی پیش‌فرض نیز در این قسمت امکان‌پذیر است.

Discover: در این بخش می‌توانید سرویس‌ها و ویجت‌های نمایش داده شده در صفحه اصلی Assistant را تعیین کنید.

Settings: در قسمت تنظیمات، امکان مدیریت اعلان‌ها، برگرداندن تغییرات اعمالی به حالت اولیه و مشاهده دسترسی‌های داده شده به اپلیکیشن‌های مختلف، برای شما فراهم شده است.

نسخه جدید دستیار هوشمند HUAWEI Assistant با امکانات و ظاهر جدید

هواوی در تبلت‌ها و گوشی‌های پرچمدار و برخی محصولات میان‌رده خود از دستیار هوشمند Huawei Assistant استفاده کرده است. همان‌طور که گفته شد، با این ابزار می‌توان به سرعت به محتواها و برنامه‌های گوشی دسترسی پیدا کرد و در کنار آن از سرویس‌های متنوعی همچون اخبار، هواشناسی، رویدادهای ورزشی و… مطلع شد.

بنابراین پیشنهاد می‌شود در اولین فرصت نسبت به بروزرسانی Huawei Assistant اقدام کنید تا بتوانید از امکانات و ظاهر جدید آن بهره‌مند شوید.

۲۱۲۱

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا