سرور مجازی
zoomit

ادعای جالب مدیرعامل شیائومی: شارژدهی شیائومی ۱۳ بهتر از آیفون ۱۴ پرو مکس خواهد بود

شیائومی خود را برای میزبانی از کنفرانس بعدی خود آماده می‌کند؛ رویدادی که درتاریخ یکم دسامبر (۱۰ آذر ۱۴۰۱) برگزار خواهد شد و انتظار می‌رود در آن شاهد معرفی سری جدید پرچم‌داران برند چینی باشیم. اکنون یکی از مقامات این شرکت جزئیات جالبی را درمورد سری شیائومی ۱۳ فاش کرده است.

لی جون، مدیرعامل شیائومی با انتشار پستی در ویبو، اطلاعاتی درمورد مشخصات باتری سری شیائومی ۱۳ به‌اشتراک گذاشت و از برتری شارژدهی آن نسبت به گوشی پرچم‌دار اپل خبر داد. طبق گزارش Gizmochina، مدل استاندارد پرچم‌دار بعدی این شرکت از باتری ۴۵۰۰ میلی آمپرساعتی بهره خواهد برد.

امتیاز آزمون باتری DOU شیائونی ۱۳

مقاله‌ی مرتبط:

  • جزئیاتی از طراحی شیائومی ۱۳ فاش شد؛ باریک‌تر شدن حاشیه‌های اطراف نمایشگر
  • شیائومی ۱۳ پرو در تست چندهسته‌ای GeekBench به آیفون ۱۳ نزدیک شد

اکنون لی جون اطلاعاتی درمورد عمرباتری درخورتوجه سری شیائومی ۱۳ به‌اشتراک گذاشته است. مدیرعامل شیائومی درواقع با نشان‌دادن نتایج آزمون DOU، عمر باتری درخورتوجه پرچم‌دار بعدی این شرکت را تأیید کرد. با نگاهی به تصاویر منتشر‌شده ازطرف مدیرعامل شیائومی، امتیاز DOU باتری مدل استاندارد شیائومی ۱۳ هنگام استفاده‌ی معمولی طی یک‌روز را مشاهده می‌کنیم. این محصول امتیاز ۱٫۳۷ را به‌دست آورده است که حتی از امتیاز آیفون ۱۴ پرو مکس (با امتیاز ۱٫۲۸) عملکرد بسیار بهتری ارائه می‌دهد.

مدیرعامل شیائومی همچنین اظهارداشت که شرکت متبوعش از مدتی قبل کار روی ساخت گوشی هوشمندی را آغاز کرده است که با هربار شارژ بتواند تا دوروز دوام بیاورد و حالا به‌نظر می‌رسد واحد تحقیق‌وتوسعه‌ی آن به پیشرفت چشم‌گیری در شارژدهی دست یافته است.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا