سرور مجازی
zoomit

اپلیکیشن +Oceanic اپل معرفی شد؛ برنامه‌ای برای تبدیل اپل واچ اولترا به کامپیوتر غواصی

اپل در ماه سپتامبر از اپل واچ اولترا به‌عنوان محصولی بادوام و مقاوم رونمایی کرد. یکی از اولین صحنه‌هایی که درجریان پخش‌زنده‌ی رویداد معرفی این ساعت هوشمند نمایش داده شد، فیلمی از فرود آمدن این دستگاه در آب بود. صفحه‌نمایش اپل واچ اولترا در کلیپ مذکور، دمای آب محیط و عمق را نشان می‌داد. غول فناوری مستقر در کوپرتینو اکنون اپلیکیشن +Oceanic را برای ساعت هوشمند رده‌بالای خود معرفی کرده است؛ برنامه‌ای که این محصول را به یک کامیپوتر برای غواصان تبدیل می‌کند.

به گزارش GSMArena، برنامه‌ی +Oceanic با همکاری اپل و Huish Outdoors طراحی شده است و به کاربران اجازه می‌دهد هنگام غواصی به اطلاعات مرتبط دسترسی داشته باشند. امکان استفاده از اپل واچ اولترا تا عمق ۴۰ متری زیرآب وجود دارد و این محصول همچنین از حسگر تشخیص عمق و سنجش دمای آب برای جمع‌آوری داده‌های اضافه استفاده می‌کند.

مقاله‌ی مرتبط:

  • بررسی اپل واچ اولترا
  • تماشا کنید: مقایسه دوام پوشش یاقوت‌کبود اپل واچ اولترا با گلکسی واچ ۵ پرو و ساعت گارمین

اگر غواصان خیلی سریع پایین‌ یا بالا بروند، +Oceanic هشداری درمورد زمان تخمینی برای بازگشت به سطح آب ارائه می‌دهد. این برنامه به غواصان اجازه می‌دهد مسیر قطب‌نما را زیر آب تنظیم کنند و همچنین جزر و مد، دما، دید و جریان‌های آب را قبل‌از شروع غواصی درنظر می‌گیرد.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا