سرور مجازی
فضای مجازی

اپل تولید‌ای مک 21 اینچی را متوقف کرد

گزارش‌های به دست آمده حاکی از آن است که کمپانی اپل تولید نسخه 21.5 اینچی‌ای مک خود را برای همیشه متوقف کرده است.
 
به گزارش mydtc و به نقل از  engadget، گزارش‌های به دست آمده حاکی از آن است که اپل در سکوت خبری تولید نسخه 21.5 اینچی‌ای مک را هم اکنون که شش ماه از معرفی مدل M1 می‌گذرد، متوقف کرده است. این کمپانی نسخه دو هسته‌ای این لپ تاپ را به قیمت 1099 دلار به فروش می‌رساند.
 
متخصصان در رابطه با این موضوع به صورت مستقیم سوال کرده اند اما فعلا جوابی دریافت نکرده اند. اپل در حفظ نسخه‌های قدیمی‌ای مک و توقف تولید یکباره آنها دستی طولانی دارد اما به ندرت در مورد این تصمیمات توضیح می‌دهد.
 

 

 
تمامی این شرایط انتظار ادامه تولید محصولات فعلی را ایجاد کرده بود ولی با این حال این کمپانی در مارس امسال در کمال تعجب به صورت رسمی تایید کرد که فروش مک بوک پرو متوقف شده است.
 
البته این تصمیم اپل به مذاق آن دسته از کاربرانی که دستگاه خود را با اهداف آموزشی میخرند، خوش نمی‌آید. این دسته از کاربران به دلیل مورد استفاده خود ترجیح می‌دهند که از‌ای مک 21.5 اینچی استفاده کنند و خرید این لپ تاپ با قیمت معقول و پشتیبانی از درگاه‌های فراوان برای رفع نیاز آنها بسیار مناسب است.
 
به این ترتیب اگر قصد ندارید به تراشه‌های سیلیکون اپل مهاجرت کنید، تنها انتخاب هایی که در پیش رو خواهید داشت مک بوک 27 اینچی یا مک بوک مینی 1099 دلاری است. این مهاجرت سراسیمه اپل نشان دهنده اعتماد این کمپانی به تراشه خانگی اش است و بر این باور است که مشتریان کامپیوترهای این کمپانی نیز برای پذیرش این تغییر آمادگی کامل دارند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا