سرور مجازی
zoomit

سری ردمی K60 در سه‌مدل با شارژ حداکثر ۱۲۰ وات و تراشه‌های مدیاتک و اسنپدراگون عرضه می‌شوند

طبق گزارشی جدید، شیائومی تصمیم دارد سری ردمی K60 را در سه‌مدل ازجمله K60E معرفی کند. شایعات اخیر حاکی از آن است که ردمی K60 معمولی با تراشه‌ی قدرتمندتر و جدیدتر از مدل پرو این گوشی‌ها عرضه خواهد شد. درهمین‌حال، خانواده‌ی سه‌عضوی ردمی K60، اخیراً تأییدیه‌ی 3C چین را هم دریافت کرده‌اند.

کاچپر اسکرزیپک جزئیات تازه‌ای درمورد سری ردمی K60 به‌اشتراک گذاشته است. طبق گفته‌ی این افشاگر، شیائومی قصد دارد گوشی‌های مورداشاره را در سه نسخه به‌فروش برساند. پیش‌ازاین معرفی مدل استاندارد ردمی K60 ازطریق 3C تأیید شده بود و حالا انتظار می‌رود شیائومی دو مدل K60 Pro و K60E را نیز درکنار آن رونمایی کند.

به گزارش Notebookcheck، شیائومی اکنون تأییدیه‌های موردنیاز دو مدل دیگر از سری ردمی K60 را از نهادهای نظارتی دریافت کرده است. همان‌طور که تصویر زیر نشان می‌دهد، فقط یک مدل از این گوشی‌ها با شارژ ۱۲۰ واتی عرضه خواهد شد و دومدل دیگر به شارژ ۶۷ وات محدود هستند. ازطرف دیگر اسکرزیپک مدعی شده است که ردمی K60E با اسم رمز Rembrandt احتمالاً نشان‌دهنده‌ی نسخه‌ی Extreme این گوشی‌ها است و به‌عنوان نسل جدید K50 اولترا روانه‌ی بازار خواهد شد. این مدل احتمالاً با تراشه‌ی Dimensity 8200 یا 9200 مدیاتک عرضه خواهد شد. علاوه‌براین انتظار داریم ردمی K60 معمولی با پردازنده‌ی Snapdragon 8 Gen 2 روانه‌ی بازار شود. شایان‌ذکر است این نسخه با شناسه مدل Socrates شناخته می‌شود.

تاییدیه 3c سری ردمی K60

مقاله‌ی مرتبط:

  • رندر مفهومی ردمی K60 از بازطراحی احتمالی قاب پشتی آن حکایت دارد
  • مشخصات کلیدی ردمی K60 فاش شد؛ رقیبی برای وان‌پلاس Ace 2 و ریلمی GT Neo 5

اما اطلاعات به‌دست آمده درمورد ردمی K60 Pro با نام آن مطابقت ندارد. شنیده‌ها حاکی از آن است که این گوشی به‌جای Snapdragon 8 Gen 2 از Snapdragon 8+ Gen 1 بهره خواهد برد که البته درمورد این گزارش همچنان شک‌وتردید‌هایی وجود دارد. درحال‌حاضر نمی‌دانیم شیائومی چه‌زمانی سری K60 ردمی را در چین معرفی خواهد کرد و بدین‌ترتیب هیچ اطلاعی از نسخه‌ی جهانی این محصولات نیز نداریم. بااین‌حال، لو ویبینگ، مدیرعامل ردمی اشاره کرده است که گوشی‌های جدید این برند احتمالاً به‌زودی رونمایی خواهند شد.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا