سرور مجازی
رمز ارز

تحلیل قیمت کاردانو: آیا ADA برای یک رشد دو رقمی آماده می‌شود؟

تحلیل قیمت کاردانو: آیا ADA برای یک رشد دو رقمی آماده می‌شود؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در دو ماه گذشته، قیمت کاردانو (ADA) در محدوده حمایتی ۰.۲۴ دلار تثبیت شده که نشان‌دهنده یک منطقه انباشت قوی برای این ارز دیجیتال است.

جهش اخیر قیمت از این ناحیه حمایتی و شکل گرفتن احساسات مثبت در بازار ارزهای دیجیتال، یک الگوی کف دوقلو (Double Bottom) را تشکیل داده که در واقع، یک سیگنال برگشتی صعودی در نظر گرفته می‌شود.

در تاریخ ۱۹ اکتبر، قیمت کاردانو شاهد جهش قابل‌توجهی از حمایت ۰.۲۴ دلاری بود که توسط یک الگوی کندل استیک به نام اینگالفینگ (Engulfing) مشخص شد.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

سه روز بعد از تشکیل این الگو، شاهد افزایش ۸.۸ درصدی و رسیدن قیمت به محدوده ۰.۲۶ دلار بودیم.cardano-price-prediction-ada-price-rally-16-if-break-this-barrier-این حرکت صعودی یک الگوی کف دوقلو را در نمودار روزانه تشکیل داده که اغلب به عنوان نشانه‌ای از افزایش علاقه خریداران در نظر گرفته می‌شود.

اگر این الگو تایید شود، قیمت کاردانو می‌تواند ۳.۷ درصد دیگر افزایش یابد تا مقاومت خط گردن این الگو در سطح ۰.۲۷ دلار را آزمایش کند. بریک آوت موفقیت‌آمیز از خط گردن این الگو می‌تواند زمینه را برای افزایش ۱۲ درصدی کاردانو فراهم کند و قیمت را به مقاومت کلیدی ۰.۳ دلار برساند.

توجه به این نکته مهم است که اگرچه چشم‌انداز کوتاه مدت برای کاردانو صعودی است، اما روند میان مدت برای این ارز همچنان نزولی در نظر گرفته می‌شود.

در نمودار روزانه، یک خط روند نزولی در محدوده ۰.۲۸ دلار وجود دارد که فشار عرضه در این منطقه مقاومتی افقی را افزایش می‌دهد. اگر قیمت کاردانو نشانه‌هایی از رد شدن در این مقاومت را نشان دهد، احتمالاً شاهد یک حرکت جانبی از کاردانو خواهیم بود.

شاخص قدرت نسبی (RSI): افزایش قابل‌توجه شیب روزانه اندیکاتور RSI، افزایش فشار خرید در محدوده ۰.۲۴ دلار را تشدید می‌کند.

اندیکاتور سوپر ترند (Super Trend): این اندیکاتور یک روند صعودی را در نمودار روزانه نشان می‌دهد که بیانگر احساس صعودی در میان معامله‌گران است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا