سرور مجازی
اینترنت

در برخی استان‌ها محدودیت‌های اینترنتی اعمال می‌شود؛ اما عموما احساس نمی‌کنند!

در برخی استان‌ها محدودیت‌های اینترنتی اعمال می‌شود؛ اما عموما احساس نمی‌کنند!

عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات گفت: قطعی یا کندی اینترنت در روزهای اخیر را رد کرد و اظهار داشت: در روزهای اخیر هیچ کسی با قطعی یا کندی اینترنت رو به رو نشده است. ما در حال توسعه و ارتقای شبکه و نصب برخی از تجهیزات جدید هستیم تا 50 درصد به ظرفیت شبکه مادر مخابراتی کشور تا پایان سال اضافه کنیم.

بخش هایی از گفت و گوی زارع پور را در ادامه می خوانید:

در برخی از استان ها در یک ساعت خاصی در نیمه شب ها، یکسری محدودیت ها اعمال می شود که اصلاً عموم مردم این محدودیت ها را احساس نمی کنند. ممکن است که بخشی از کاربران که ساعت 2 نصف شب بیدار هستند در یک نقطه خاصی کندی اینترنت را احساس کنند، اما این احساس عمومی نیست.

برای اینکه ظرفیت شبکه را افزایش دهیم، مجبوریم به برخی از نقاط، زمان خاموشی دهیم، ولی شاید در حد یک صدم ظرفیت کل شبکه باشد که عموم مردم آن را احساس نمی کنند.

اخیراً پس از اینکه افت بسیار ناچیز سرعت اینترنت در برخی از مناطق رخ داد، عده ای سریع عنوان کردند که «مانور قطع اینترنت» است و می خواهند اینترنت را قطع کنند، به همین دلیل تأکید کردم کندی یا قطعی احتمالی اینترنت در برخی از مناطق به منظور ارتقای شبکه را حتماً از قبل به مردم اطلاع رسانی کنند تا شائبه ها از بین برود.

درباره اعلام مدیرعامل پرسپولیس مبنی بر اینکه قرار است سیم کارت بدون فیلتر و بدون محدودیت اینترنت در اختیار بازیکنان النصر قرار گیرد، هنوز درخواستی در این مورد به ما واصل نشده است. نکته قابل توجه اینکه وزارت ارتباطات مرجع رفع فیلتر نیست. دادستانی کل کشور و کارگروه تعیین مصادیق و محتوای مجرمانه متولی تصمیم گیری در مورد رفع محدودیت است و باید از آنها سوال کنید.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا