سرور مجازی
zoomit

با سفر تیم کوک به کارخانه سرّی سونی، تجهیز آیفون ۱۵ به سنسور پیشرفته جدید ژاپنی‌ها محتمل‌تر شد

تیم کوک، مدیرعامل اپل، به ژاپن سفر کرده است تا از خط‌تولید حسگرهای تصویر سونی بازدید کند. کوک در چند توییت، توسعه‌دهندگان همکار اپل را ستایش کرد و استفاده از فناوری‌های اپل را در حوزه‌ی آموزش اتفاق مهمی به‌حساب آورد. یکی از توییت‌های تیم کوک شامل تصویری از او در کارخانه‌ی سری سونی در شهر کوماموتو است.

تیم کوک مدیرعامل اپل در کارخانه سونی در ژاپن

استفاده‌ی اپل از حسگرهای تصویر ساخت شرکت‌های ژاپنی خبر کاملاً جدیدی نیست؛‌ زیرا پیش‌تر شماره‌مدل‌های مورد‌استفاده‌ی سونی در آیفون‌های اپل دیده شده‌اند. بااین‌حال، این نخستین‌باری است که تیم کوک صراحتاً به استفاده از حسگرهای سونی در آیفون اشاره می‌کند. تیم کوک می‌گوید: «بیش از یک دهه با سونی همکاری کرده‌ایم تا حسگرهای برتر دنیا را برای دوربین آیفون بسازیم.»

مقاله‌های مرتبط:

  • دوربین آیفون ۱۵ اپل از «حسگر پیشرفته جدید سونی» با توانایی جذب نور بیشتر استفاده خواهد کرد
  • آیفون ۱۵ اولترا در رنگ طلایی با دوربین چهارگانه، نمایشگر ۱۸۰ هرتز و شارژدهی دو روزه به‌نمایش گذاشته شد

سونی یکی از رهبران بازار حسگرهای تصویر محسوب می‌شود و کارخانه‌ی این شرکت در شهر کوماموتو به‌حدی سرّی است که روزنامه‌نگاران در‌صورت بازدید از آن‌‌‌‌جا، اجازه ندارند هیچ تصویری ثبت کنند. تصاویری نظیر آنچه تیم کوک منتشر کرده، با حساسیت بسیار زیاد گرفته می‌شوند تا هیچ جزئیاتی از رازهای تجاری سونی فاش نکنند. به‌نوشته‌ی 9to5Mac، حضور تیم کوک در ژاپن بدین‌معنی است که اپل و سونی قصد دارند به همکاری‌شان ادامه دهند. جدیدترین شایعه‌ها می‌گویند حسگر جدید سونی برای آیفون ۱۵ به‌‌طور چشمگیری گستره‌ی داینامیکی را بهبود می‌بخشد. براساس ادعاهای تأییدنشده، آیفون ۱۵ لنز پریسکوپی نیز خواهد داشت.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا