سرور مجازی
zoomit

نسخه محدود شیائومی 12T پرو با ظاهر الهام‌گرفته از عناصر مجسمه‌سازی معرفی شد

شیائومی با همکاری هنرمندی به نام دنیل آرشام نسخه‌ای تعداد محدود از مدل جدید شیائومی 12T پرو را با ظاهری الهام‌گرفته از مجسمه‌سازی معرفی کرد.شیائومی امروز مدل جدیدی از شیائومی 12T Pro را به‌عنوان نسخه‌ی دنیل آرشام (Daniel Arsham) رونمایی کرد. این گوشی با همکاری شرکت چینی و هنرمند ساکن اهل نیویورک تولید و در طراحی آن از عناصر مجسمه‌سازی بهره گرفته شده است.

به‌گزارش GSMArena، شیائومی 12T پرو مدل Daniel Arsham فقط با ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی، ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم، تراشه‌ی Snapdragon 8+ Gen 1 و دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی فروخته می‌شود. پنل پشتی این دستگاه سبزرنگ است و کریستال‌های مسی‌رنگی روی آن، در زاویه‌های مختلف می‌درخشند.

نسخه دنیل آرشام شیائومی 12T Pro

دنیل آرشام می‌گوید در ۲۰ سال آینده، افرادی که این گوشی را دراختیار خواهند داشت، از آن به‌عنوان شیء مجسمه‌سازی استفاده خواهند کرد و درواقع، به لحظه‌ای خاص از زمان ارتباط دارد که فراتر از عملکرد آن خواهد بود. این هنرمند با آزمایش بافت‌های مختلف، طرحی ایجاد کرد و پنل پشتی این نسخه از شیائومی 12T پرو نتیجه‌ی تخصص مجسمه‌سازی او روی گوشی‌های هوشمند است.

شیائومی می‌گوید مدل محدود جدید شیائومی 12T پرو با همکاری دنیل آرشام و براساس ایده‌ی آینده‌ی خیالی ساخته شده است که با ارزش‌های اصلی این شرکت در نوآوری و طراحی و تولید مطابقت دارد. قیمت این محصول منحصر‌به‌فرد ۸۹۹ یورو خواهد بود و فقط دوهزار دستگاه از آن درسرتاسر جهان عرضه خواهد شد.

نسخه دنیل آرشام شیائومی 12T Pro

مقاله‌ی مرتبط:

  • رندر مفهومی ردمی K60 از بازطراحی احتمالی قاب پشتی آن حکایت دارد
  • شیائومی ۱۳ نه، چینی‌ها احتمالاً شیائومی ۱۴ را معرفی می‌کنند

پیش‌سفارش نسخه‌ی Daniel Arsham شیائومی 12T پرو از ۵ دسامبر آغاز خواهد شد و فروش رسمی آن نیز برای ۱۶ دسامبر و ازطریق mi.com و highsnobiety.com برنامه‌ریزی شده است.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا